pondělí 25. května 2015

Ziaja | mega recenze: Péče o pleť a tělo + GIVEAWAY!

Krásný pondělní den,

jsem moc ráda, že vám dnes mohu předat své zkušenosti s pečující kosmetikou značky Ziaja. Jsem si vědoma, že nepřicházím s žádným světovým objevem, jelikož tato firma je na trhu již dlouhou řadu let. Avšak jsem toho názorů, že čím více recenzí má čtenář a potencionální zákazník k dispozici, tím lépe pro něj.

V únoru jsem se osobně vydala do jediného pražského obchodu Růžová 10. Tato stránka slouží zároveň jako e-shop. Máte - li raději vybírání na vlastní oči pamatujte, že obchůdek je pečlivě zastrčen v úzké ulici - nad vchodem visí cedule. Proto to chce mít oči na stopkách.

Snažila jsem si vybrat výrobky v celém spektru, a to jak značek, tak i oblasti těla na kterou je produkt určen. Předem podotýkám a zdůrazňuji, že mi s výběrem pomáhala (velmi sympatická) slečna prodavačka a volili jsme kosmetiku především pro můj typ pleti - mastnou a smíšenou pleť. Proto, zda chcete tyto výrobky přidat na svůj nákupní seznam, dbejte, aby byly vhodné i pro vaší pleť.


Péče o pleť

Denní krém | Manuka tree purifying - Normalizační denní krém pro problematickou pleť, mastnou a smíšenou.

Myslím si, že každá z nás si je vědoma, jak důležité je používání denního krému. Ten správný pro vás vybírejte s ohledem na váš typ pleti - zda máte normální, suchou, mastnou či smíšenou; stav pokožky - má - li vaše pokožka sklony k akné nebo je velmi citlivá; ale i věk - jestli potřebujete odstranit vrásky nebo jen pravidelně hydratovat.

Já jsem si vybrala pleťový krém s výtažky z listů keře Manuka, který bojuje s aknózní pletí a stará se o to, aby byla vyčištěná.
Krém nanáším každé ráno na vyčištěnou pleť. Je vhodný i jako podkladový krém pod makeup. Výhodou je, že okamžitě zasychá. Vůně mi připadá trochu jako mentolová, možná to zavání až parfemací pro muže. Jelikož trpím drobnými pupínky a občasnými návaly akné, pozorovala jsem účinky už pár dní po pravidelném používání.


 

 Mycí gel | Manuka tree purifying - Normalizační mycí gel pro problematickou pleť, mastnou a smíšenou.

Popravdě bývám k většině produktům na pleť poměrně dost skeptická. Mám pocit, že na mou pleť nic nezabírá. Proto také šetřím se slovem zázrak, který opravdu funguje. A právě z tohoto důvodu mám velikou radost, že se s vámi konečně můžu také podělit o malý velký zázrak, který má okamžité a fascinující účinky.

K dennímu krému Manuka mi slečna rovnou doporučila i mycí gel se stejným složením. Gel se nanáší na vlhkou pleť, přičemž stačí jen kapka velikosti hrášku na celý obličej. Přípravek jemně zmýdelnatí a zpění. Krouživými pohyby vyčistěte pleť a pečlivě opláchněte vodou - nenechávejte zasychat, abyste si pleť nevysušili.
Při pravidelném používání každé ráno a večer, jsem dosáhla přesně těchto účinků - vyčistí pleť, zmatňuje, sjednocuje pleť a odstraňuje začervenání pokožky. Po umytí zanechává hladký filtr. Opět se výsledky dostavily nad očekávání rychle. Tento produkt považuji za maximálně povedený a můžu ho jen a jen doporučit!
 


Micelární voda | Přírodní oliva - Jemná micelární voda s olivovým olejem pro každodenní péči o pokožku tváře a jemné pokožky kolem očí.

Micelárních vod je v prodejnách velké množství a popravdě nemám žádné převratné argumenty, proč právě tato by měla být tou pravou a jedinou. Je to však výrobek který rozhodně neurazí.

Její výhoda bude asi v šetrnosti. Poskytuje střední odlíčení makeupu, je schopná stáhnout i trochu líčení z očí, avšak jako primární odličovadlo očí bych ji nepoužívala.
Jediná věc, kterou bohužel nejsem schopná přejít je její vůně, tedy spíše nevůně. Tato micelárka je bez alkoholu a zároveň bez parfemace, což mně osobně velmi nevyhovuje. Mám ráda, když produkt, který si nanáším na obličej, voní. I kdyby jen trošku. Chápu, že pro někoho s výrazně citlivou pletí je to možná výhodné, já však volám po nějaké lehké vůni. Protože pobyt v plastové lahvičce způsobuje, že voda spíše zasmrádá.



Péče o oči

Oční krém | Petrželkový - Krém pod oči a na oční víčka proti vráskám.

Dlouho jsem nepoužívala oční krém. Čemuž sama nerozumím, jelikož mám kruhy pod očima jako kola od traktoru a moje oční okolí volá po záchraně.

Na doporučení Péti (z petralovelyhair.cz) jsem si pořídila petrželkový oční krém. Změny nejsou tak zásadní jako díky ostatním výrobkům. Při bližším zkoumání jsem totiž zjistila, že se jedná o krém především protivráskový, který zatím nejnutněji nepotřebuji. Rozhodně petrželku nezavrhuji, jen nenašla toho správného uživatele.
V nejbližší době si však dojedu pro oční krém se šalvějí, který by měl zmírňovat otoky a kruhy pod očima, na které poměrně dost trpím. Do té doby se však budu radovat, že díky petrželce dělám pro své oční okolí alespoň něco.
Opět mi zde trochu chybí vůně, ale chápu, že zde výrobci asi chtěli ponechat přirozenou vůni petrželky. Skvělé je, že se krém rychle vstřebává.




Odličovač očí | Jemný - Již název jasně značí o tom, jaký tento odličovač bude. Ve skutečnosti je opravdu jemný a to za každé situace. Ať už se snažíte odlíčit kouřové líčení, nebo jen slabý nános řasenky. Je třeba si vyhradit alespoň 15 minut na pečlivé odlíčení a k tomu dávku trpělivosti.

Teď jsem trochu sarkastická, ale opravdu, tento odličovač se hodí jen na rychlé setření slabé vrstvy řasenky a nic víc. Na výrazně namalované oči si pořiďte raději dvoufázový odličovač. Tento má totiž tendenci to, co odlíčil z očí jako takových, rozmazat do očního okolí, odkud není příliš příjemné to znovu odličovat a drhnout si kůžičku okolo.



Péče o tělo

Krém na ruce | Kašmírové proteiny - U krému na ruce se toho příliš zkazit nedá. A rozhodně by vám neměl chybět ve výbavě, chcete - li mít ručičky heboučké jako dětská prdelka.

Tento s kašmírovými proteiny je rozhodně ideální volbou. Krásně hydratuje a zjemní pokožku a hlavně, konkrétně tento růžový, přímo božsky voní - velmi jemná a ženská vůně. Cítím ho na ruce ještě pár hodin po natření. A další skvělá vlastnost je ta, že okamžitě zasychá. Takže si pěkně natřete ruce, počkáte zhruba pět vteřin a nemusíte se bát, že si upatláte věci kolem mastným krémem.



Tělové mléko | S olejem z pecek hroznového vína - Tento krém byla láska na první očuchání. Avšak doma při prvním použitím nastalo menší zklamání. V obchodě mi mléko vonělo mnohem lépe a vůně byla odlišná od těch ostatních, které běžně známe. Ale doma vonělo stejně klasicky, jako ostatní.

I tak jsem s ním velmi spokojená. Má tekutější konzistenci, prostě jako mléko. Příjemně hydratuje a provoní pokožku. Navíc díky pumpičce je aplikace snadná a pohodlná.
Nejprve jsem si říkala, že nebudu schopná takové množství spotřebovat, přeci jen je to půl litru. Zmýlila jsem se. Stačilo pár namazání celého těla a byla jsem v půlce lahvičky.



Krémové mýdlo | S proteiny hedvábí - Toto sprchové krémové mýdlo jsem si nevybrala sama, ale dostala jsem ho jako dárek k nákupu.

Tento výrobek obsahuje prvky hedvábí, které zanechávají pokožku jemnou a příjemnou na dotek. Vůně je opravdu klasická a typická pro spoustu výrobků do sprchy. Nic víc se k tomuto výrobku říci nedá. Sprchové mýdlo nikoho neurazí.



Krém na chodidla - Jelikož pomalu začíná sezóna, kdy odhalíme chodidla v sandálcích a pantoflích, tak jsem si řekla, že konečně udělám něco i pro ty své utrápené nohy.

Stává se mi, že se pokožka na chodidlech vysuší a popraská. Proto jsem si pořídila tento vyživující krém. Jediné, co k němu můžu říct, že je mastný jako blázen a zasychá dlouho jako dva blázni :D. Popravdě na to nemám úplně trpělivost. Co se týká vůně, cítím z toho klasickou Niveu.
Krém je ideální namazat dva kroky před postelí a rychle zalézt, aniž byste navoskovali podlahu, případně rovnou po krému uklouzli. I tak mám nepříjemný pocit, když se mi peřina a různé miniaturní drobečky lepí na ty přemaštěné nohy.
Zkusím se s tímto krémem ještě sžít, ale nevím nevím jestli vytrvám.




Vazelína | Kosmetická bílá - Jako naprostou klasiku jsem si pořídila bílou kosmetickou vazelínu, které si dávám každou noc pořádnou vrstvu na rty. Pěkně je vyživí, hydratuje a vytvoří ochranný filtr.
S vazelínou nikdy nic nezkazíte.




Co se týká obecného shrnutí, tak mě kosmetika Ziaja velmi příjemně překvapila a získala si místo v mé rutině péče o pleť. Jsem si jistá, že si každý z vás najde to pravé, co bude vyhovovat jemu a jeho pleti.

Jako bonus tu pro vás mám SOUTĚŽ - a to o denní a noční krém Kozí mléko (vhodné především pro suchou a málo pružnou pleť).


podmínky soutěže:
  1. sledovat Wake up, Darina na Instagramu
  2. zanechat mi pod tímto článkem libovolný komentář + email
Dále můžete, již dobrovolně, dát like na Facebooku, případně sledovat blog jako takový.
Soutěž poběží od 25.5. do 15.6. (12:00) - vítěze vyhlásím na Facebooku!
(Vítěze vybírám sama podle nejhezčího/nejmilejšího/nejoriginálnějšího komentáře :) ).

10 komentářů:

  1. Instagram majtulik. email genevra43@gmail.com Četla jsem, že Ziaja je velmi dobrá, ale ještě jsem od nich nic neměla. Ráda bych vyzkoušela krém na ruce kozí mléko.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky si už od nich musím něco objednat, mám taky mastnější- smíšenou pleť. Líbí se mi hlavně ty jejich ceny :)

    OdpovědětVymazat
  3. Značku Zíaja mám docela ráda, zatím jsem měla jen jednu negativní zkušenost a to zrovna s tím odličovačem, který nesedl ani tobě. Jinak vše ostatní, co jsem zkoušela bylo fajn a to jsem toho měla už spoustu.

    Maru Soutěž o Kupkosmetiku Box

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle značku vůbec neznám, ale byla bych na ní určitě zvědavá....
    Na Insta sleduji jako macu.k
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Poslední dobou se kosmetika z koziho mléka roztrhl pytel, jak tak koukám. Já občas používám vazivové doplňky z kozího colostra, mužů jen doporučit. Kosmetika me láká už delší dobu, co na plat, nechám se strhnout proudem a taky SR tak trochu stanu kozou 😁 dekuju za tip!
    Mich.bartova@gmail.com ig: ene_0

    OdpovědětVymazat
  6. Instagram: Suesanqa
    mail: zuzka.zelienkova@gmail.com

    O tejto značke som už niečo počula ale ešte som ju nemala možnosť vyskúšať na vlastnej koži :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji na Instagramu jako denikaabomination
    Značku Ziaja jsem ještě nevyzkoušela ale četla jsem jen samou chválu. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Vůbec se mi neukázalo, jestli se mi komentář odeslal tak raději znovu.
    IG nettyvanity
    netty.vanity@gmail.com
    Jelikož jsem slyšela, že kosmetika z kozího mléka pěkně smrdí, tak se mileráda přesvědčím o opaku. A pak tebe i Ziaju ráda vychválím až do nebes.:D :)

    OdpovědětVymazat
  9. Soutěž je ukončena! Výherce byl vyhlášen na Facebooku a kontaktován na e-mail.
    Děkuji vám za účast!

    OdpovědětVymazat
  10. Hezký den, Ziaja je značka, kterou chci již delší dobu vyzkoušet. Při hledání vhodného produktu jsem objevila tyhle oční pásky: http://www.misshashop.cz/missha-prime-24-k-gold-gel-eye-patch-set.html. Co na ně říkáte? Máte s nimi zkušenosti? Děkuji.

    OdpovědětVymazat