úterý 5. května 2015

IKEA haul

Zdravím,

dnes se hlásím jen s nákupní rychlovkou. Včera jsem absolvovala státní maturitu z angličtiny - písemnou práci. Dnes mám za sebou češtinu - didaktický test a písemnou práci. JIDÁŠ s vámi! :D (maturanti pochopí).
Potřebovala jsem se jít trochu odreagovat a odměnit se za dobré výkony. Zamířila jsem do Ikey, kde jsem měla počíháno na pár věcí.
Až se budu stěhovat do svého bytu, tak si vše zařídím nábytkem a doplňky právě z tohoto obchodu. Miluju ten styl a všechny zajímavé a moderní nápady!

Také jste Ikeaholici?

Pokoupila jsem jen pár drobnůstek.
První jsem sáhla po obyčejném fialovém prostírání, které mi poslouží jako podklad při focení.
Dále jsem si pořídila dózu, do které jsem si už nasypala Chia semínka. Původně jsem chtěla něco menšího a praktičtějšího na převážení, ale jediné, co trochu odpovídalo mým představám, byly kuchyňské kořenky. Ty jsem však nechtěla. Navíc jsou v balení po čtyřech, přičemž tři zbylé by mi byly na nic.
Samozřejmě jsem nemohla projít oddělení svíček bez poskvrny. Proto jsem do košíku přihodila fialovou svíčku ve skleničce. Popravdě, ani nevím co je to za vůni, hlavně že je fialová. Asi nějaký šeřík, taková jemná vůně.
Cíleně jsem šla pro známou klasiku, malý bílý květináček. Jak jinak než na štětce.
Plus jsem si vzala růžový podlouhlý květináč ve stejném stylu. Momentálně v něm odpočívá kosmetika, kterou právě testuji.


Jak se vám líbí můj mini nákup?

8 komentářů:

  1. Pěkný nákup. S tou svíčkou jsi mi připomněla mě. :-D Já zase vezmu vše, co je modré, protože většinou modré nejlíp voní. :-))
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto skvělý nákup! Také už se chci do Ikei konečně podívat. Nikdy jsem tam nebyla, protože se z Plzně do Prahy moc často nedostávám, ale někdy si tam zajedu s plnou peněženkou a vykoupím to tam, protože ty věci jsou úžasné! :) Stoprocentně potřebuji ten klasický květináč a hromadu svíček! :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho mám naštěstí kousek od domu, takže tam můžu kdykoliv zaskočit ;)

      Vymazat
  3. Zatí nezařizuju svůj byt, takže se s doplňkama krotím jelikož hodně cestuju. Ale na čem v IKEA ujíždím, jsou svíčky :D TO je vražda :D

    LENNY MALI .com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivím se. Když člověk vstoupí do toho oddělení, nemůže odolat :D

      Vymazat
  4. V ikei jsem byla zrovna v úterý a odnesla jsem si stoleček a rámeček. Měla jsem vybraných plno jiných věcí, ale ty jsem nakonec nechala tam a teď toho celkem lituji :D

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  5. Super věcičky! Já Ikeu taky miluji, o svíčkách nemluvě :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A hned potom co jsem s tím dorazila domů, mi došlo, že potřebuji další 4 věci :D

      Vymazat