sobota 9. května 2015

Wake up, Darina | Už to chci mít za sebou!

Krásný podvečer vám všem,

myslím, že nadpis článku jasně vyjadřuje mé aktuální pocity a náladu. Kdyby někdo tápal, co se skrývá za tím něčím, co už chci mít za sebou, tak je to maturita - noční můra všech středoškolských studentů. A to hned z několika důvodů. Nejen, že se logicky člověk obává, zda bude v této zkoušce úspěšný, ale je zde spousta dalších (otravných) aspektů.
Písemnou část mám již za sebou, ale ještě mě čeká část ústní, ze které mám trochu větší bobky.

Já osobně se musím naučit na 4 samostatné předměty, což dělá rovných 100 otázek. Hrůza! Od zítřka na to mám necelých 10 dní. Počty mi nikdy příliš nešly, ale obávám se, že bych se tímto tempem měla být schopná naučit deset otázek denně. Hahaaa! A tady se dostáváme k jádru věci. Podle sebe beru, že je možné, aby se člověk učil jen pár hodin a pár stránek textu. Mně stačilo, když jsem musela večer sednout a našrotit se třeba jen tři stránky. Už to mě dost vyčerpávalo.
Takže ten počet mě velmi děsí a už teď nestíhám. (Protože jsem líná a ještě jsem nezačala :/ ).

Dalším absolutním blokátorem jakékoliv snahy se učit, je vůbec ta doba, kdy maturity probíhají. Květen, venku svítí sluníčko, teplota stoupá a vy byste měli sedět doma a čučet do papírů. Místo toho, abyste vesele vyběhli ven, za kamarády, k vodě, na grilovačku a podobné jaro - letní radovánky. To je dost frustrující pro každého z nás, ne?



Člověk by se rád věnoval spoustu jiným věcem. Samozřejmě mě momentálně napadají ty nejúžasnější akce a články, které bych pro vás mohla udělat. Ale nemůžu, nezbývá mi na ně přece čas, jelikož ho všechen musím věnovat učení mučení. A kdyby to květnem končilo. Maturity skončí a doba plynule přejde do dnů, kdy se dělají přijímací zkoušky na vysoké školy.

Ale když se zadaří, čekají mě cca 3,5 měsíční prázdniny plné prostoru pro mé kreativní se vyřadění. Proto vás prosím o trpělivost. A aby vám to rychleji utíkalo, můžu vás alespoň navnadit, že se máte už v červnu na co těšit! Začneme rozhodně s nějakou soutěží a rozjedeme velký projekt, na který se již velmi těším.

PS: Občas je třeba brát život s humorem. Proto připojuji pro letošní maturanty malý bonus k zasmání.
,,Mnoho študentov 4 ročníka prišlo na to, že slovo MATURITY je odvozené od slovného spojenia "MAŤ U RITI"! :D

Jak jste na tom vy ostatní, maturanti?

2 komentáře:

  1. Jsem na tom poodbně jako ty :(

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Darčo, tak jsem vůbec netušila, že budu mít na internetu nějakýho "spolupachatele". I když se naše odvětví dosti různí... :D Maturita za námi, těším se na další tvůj hlod (i když upřímně stínům a bronzerům moc nerozumím... však ty víš sama). :)

    OdpovědětVymazat