sobota 9. května 2015

Wishlist | maturitní chtíč

Pěkné poledne,

místo toho, abych se vytrvale učila a připravovala na maturitu, mám hlavu akorát plnou všech možných drobností, po kterých mé srdce touží. Peněženka už tak moc ne :D Zkusím si však dát tu podmínku, že dané věci na wishlistu, si pořídím jen za odměnu - za maturitu.
Navnadila jsem vás na nějakou věc?


1. MAKEUP REVOLUTION LONDON Sugar & Spice - K mojí radosti je právě tato paletka obsažená v kolekci kosmetiky, která přišla koncem dubna do prodejen Rossman. Přemýšlela jsem ještě nad variantou Golden Sugar, jež má nádhernou texturu, připomíná mi vesmírné planety. Nakonec má volba padla na tuto verzi, jelikož jaro/léto je v plném rozpuku a zářivých barviček není nikdy dost.

2. SEPHORA Craig & Karl -  Mám velkou absenci rtěnek. Po shlédnutí videa Áji mě zaujal odstín Bold glory, právě z kolekce návrhářského dua. Pánové se postarali o vytvoření kolekce jak s dekorativní kosmetikou, tak i koupelovou péčí. Jelikož jsem stále malá hračička, na první pohled jsem se zamilovala do barevného a veselého designu, jež obaly oblékají.

3. H&M - Venku začíná být čím dál tepleji a doba plavek se neodvratně blíží, naštěstí! Stejně jako u oblečení na běžné nošení, mám ráda, když mají plavky svůj styl a jsou šmrncovní. Musím přiznat, že na plavky jsem velmi náročná a často mi dělá velký problém, najít ty vysněné. Už pár sezón jdu ruku v ruce s háemkem, které moje představy vystihuje asi nejlépe.
Dříve jsem nosila konzervativně sladěný vrchní díl s dolním. Nyní však propadám trendu kombinovat odlišné díly. Je to bláznivé a nemusíte se bát, že hned potkáte slečnu s úplně stejným swimwear outfitem.

4. ASTOR Perfect Stay Foundation 24h + Primer - Mám neustálou potřebu zkoušet nové a nové makeupy, které by o to lépe pasovaly mé pleti. Od Astor jsem jich pár vyzkoušela a byla jsem spokojená. Proto mé pozornosti neunikl ani tento, který navíc slibuje svěží a rozzářenou pleť po dobu 24 hodin (takže v případě, že si na noc neodlíčíte pleť - což zakazuji! - budete svítit jako světluška :) ).

5. ASTOR Perfect Stay Powder 24h + Primer - Nikdy jsem příliš nedbala na to, abych měla make up a pudr od stejné značky. Avšak na tento jsem četla a viděla spoustu kladných ohlasů. Proto když pořizuji make up, sáhnu rovnou i po pudru.

6. DOUGLAS XLarge - Ať otevřu jakékoliv video o líčení, či nějaký haul, vždy tam na mě slečny vybalí malý kosmetický zázrak v podobě odličovacích ubrousků z Douglasu. Po celou dobu své kosmetické kariéry jsem byla věrná odličovacím mlékům, či v současné době micelárním vodám. Nyní udělám výjimku.

7. DOUGLAS Batiste - Pravděpodobně další žhavý úlovek všech blogerek. Suchý šampon na vlasy. Osobně si vlasy myji většinou obden, zvlášť když chodím do školy nebo na nějaké schůzky. K sucháči jsem se dostala jen jednou a omylem v mamčině skříni. Rozhodla jsem se, že ho zkusím. Tss tss tss - vlasy byly pořád stejné mastné, plus jsem vypadala, že mám lupénku. Večer přišla mamka domů s tím, že šampon použije. A hleďme, celá lahvička sama vysyčela někam do skříně :D
Na dlouhou dobu mě tak přešla chuť tuto vychytávku zkoušet. Bohužel si však doba žádá radikálních řešení a já už také nejsem tak ambiciózní, abych každý večer visela hlavou přes vanu.

8. L´ORÉAL Volume Million Lashes - Jestli můžu o nějaké řasence říct, že funguje, je to právě tato. Poprvé jsem ji dostala jako narozeninový dárek a nestačila jsem se divit. Paradoxně jsem si ji od té doby nepořídila, ačkoliv byla opravdu skvělá. A to z jednoho jednoduchého důvodu - cenová kategorie. Ano, jsem si vědoma, že např. řasenky od Benefitu stojí okolo tisícovky (což mi přijde zbytečné), ale stejně se člověku moc nechce vydávat tolik peněz. Hledala jsem hledala, zda nenajdu nějakou kvalitní náhradu a zatím se mi to nepodařilo. Proto jsem již nyní odhodlaná bránit svoje řasy v tubě a hned jak budu moct, běžím si pro ně! :)

2 komentáře:

  1. Ty plavky jsou naprosto boží! Rozhodně bych do nich šla taky a je pravda, že už minulé léto jsem se nějak přistihla, že přemýšlím o kombinaci dvou různých plavek. A už asi tři léta strašně chci jednodílné plavky, nevím, ale prostě mi přijdou brutálně super!
    Já si tenhle týden půjdu do Rosmannu asi pro Mayblline bázi a makeup. Ale moc se do toho nehrnu, nejsem zrovna člověk, co by neustále a rád testoval produkty na pleť, vzhledem k tomu, jak ta moje vypadá. :(
    Jojo, u pětky jsem také četla dost kladných recenzí, tak snad ti sedne a vyplní tvá očekávání.
    Haha, pro odličovací ubrousky z Douglasu bych si hned taky běžela, jen kdyby nejbližší obchod nebyl přes čtvrt republiky. :D
    Já mám se suchými šampóny, musím zaklepat, naštěstí jen pozitivní zkušenosti. Dost často někam jezdím a vzhledem k tomu, že jsem celkem líná osoba, si nechci neustále vlasy hlídat. Proto je Batiste (a nyní zkouším Lybar, který vypadá taky dobře) mou záchranou.
    Já zrovna testuju tu novou řasenku od Gabrielly Salvete. Má umělý kartáček a řasy se s ním krásně natočí. :)
    http://beautyandfashionlovers.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Móda se dost posouvá a návrháři jsou schopní vymyslet i pěkné jednodílné, také mě už kolikrát zaujaly. Ale vždy když mám nutkání si nějaké takové koupit, vzpomenu si, že chci chytnout barvičku a s nima by to šlo těžko :D
      Pro Baby skin bázi? Já jsem spokojená s Dermacolem. Jinak momentálně testuji péči o pleť a recenze bude asi někdy v červnu, tak se pak zkus vrátit, třeba by ti to pomohlo. Já jsem zatím spokojená.
      Díky za tvůj názor a tipy! :))

      Vymazat