sobota 30. května 2015

Lowely news & haul | květen

Zdravím vás,

měsíc se s měsícem sešel a já jsem tu s dalšími úlovky a to tentokrát za měsíc květen. Tentokráte to nebude příliš mnoho kosmetiky, ale právě spíše lifestylové kousky, které k mému životu jednoznačně patří.
Tak snad se vám budou líbit a případně vás i inspirují.




Opět jsem začala plnit svůj wishlist a jelikož mi začal docházet můj makeup na běžné líčení, zamířila jsem do drogerie pro Astor Perfect Stay. Ještě jsem ho nepoužila, ale v nejbližší době se na to chystám. Takže se můžete těšit na nějaký first impression.


Druhým přáníčkem bylo vyzkoušet suchý šampon, který doporučuje každá druhá bloggerka. Tento Batiste sucháč se dá pořídit zatím jen v parfumeriích Douglas, kde ho nabízí ve dvou velikostech. Pro začátek jsem si vzala to menší balení, protože jak už víte, mé zkušenosti s předchozími šampony nebyly zrovna kladné. Nechám se překvapit!

Tímto jsem završila veškeré kosmetické nákupy a vrhám se na jídlo. Snažím se dodržovat přiměřeně zdravou životosprávu a jídlo. Proto nejraději snídám např. jogurt s ovocem, müsli, chia semínky a různými oříšky.
Díky bloggerce Lence (Thesaladbyleni) jsem objevila Müsli srdíčka, konkrétně jsem si koupila variantu banán a čokoláda.

Po delší době jsem se vydala na kukandu do Tigeru na Václaváku. A tak trochu se záměrem nakoupit zase zásoby Marsmallow bonbonů. Není to zrovna nejlevnější záležitost, ale balení je obrovské a bonbóny bombastické (můj malý potravinový hřích).

Když jsem obchod, který překypoval hromadou kravinek, procházela dál, narazila jsem na něco úžasně sladce roztomilého. Sovička - žínka.
Přiznávám, jsem úchylná na takové věci. Proto jsem jednu hned vzala pro přítele. Mají tam více variant a já se obávám, že dlouho neodolám a brzy se tam vydám ještě pro jednu v růžovém provedení, která bude jen a jen moje.

No a protože hrníčků nemám nikdy dost ani já, ani moje mamka, tak jsem jí jeden také pořídila (ještě jako dodatečný dárek k svátku). Je zajímavý tím, že je nižší, než obvykle hrnečky bývají a také nemá ucho. Design je velmi jednoduchý, ale i tak příjemně hezký.

Jestli mi na léto nesmí něco chybět, tak jsou to tílka. Velmi jsem si oblíbila ta z Tezenisu. Jsou jednoduchá, kvalitní, pohodlná, často v akci za fajn cenu a v mnoha barevných provedeních. Doma mám asi 7 těch jednobarevných a unosím je jako nic.
Proto mě také zaujalo, že nyní přišly i se vzory a moc se mi zalíbilo tílko s kotvičkami.

Někdo sbírá známky, motýli a já mám pocit, že jsem sběratelkou módních a lifestylových magazínů. Časopis Dieta mám moc ráda, ačkoliv mi ten název připadá trochu paradoxní. Pod pojmem dieta si představím spíše hladovku, zatímco zde najdete naopak zdravé tipy jak jíst, jak cvičit apod.
Toto číslo jsem si ani neprohlížela a rovnou putoval do tašky. Tedy abych byla přesnější - byla jsem na poště poslat dopis, na závěr transakce mi chudák paní pošťačka začala z donucení nabízet losy, pojištění a podobné. Když nabídla časopis, bylo mi jí tak líto, že jsem si řekla, že si aspoň počtu a časopis si koupila.
Popravdě mě tohle číslo příliš nezaujalo. Vždy se těším na nová cvičení a cviky. A tentokrát, kde nic, tu nic. Umíte to lépe! ;)

Na závěr tu mám věci, které jsem si nekoupila, ale dostala je jako dárek od mé kamarádky Lucky. Pořídila mi šest naprosto úžasných pouzder na můj iPhone. Jelikož jsem už jeden na telefonu měla, tak má sbírka momentálně činí sedum kousků a já můžu střídat každý den v týdnu jiný.
Nejvíc jsem si zamilovala žlutý neonový (který právě nosím a je úžasný na léto) a zlatý děrovaný, který na tom bílém skle vypadá luxusně. Děkuju! :)


1 komentář: