čtvrtek 28. května 2015

IKEA haul #2

Přeji krásné odpoledne,

rozhodla jsem se, že se konečně vypořádám s tím nepořádkem v pokoji, který jsem tam dokázala vytvořit během maturitního období. Co se týká uklízení, tak jsem strašná třídička. Mám ráda, když má každá věc svoje místo a je nejlépe uložená v nějaké krabici nebo šuplíku. Právě proto jsem si již během pěti minut uklízení uvědomila, že mám málo takovýchto prostor a pořadačů :D
A kam se chodí v takových případech?..

Jako první jsem pobrala větší zelenou krabici bez víka, do které naházím všechny kraviny, které nemají své místo.
Cíleně jsem si šla pro bílé pořadače do šuplíků, které mají dvě přihrádky - jednu malou a velkou. Jeden tento pořadač už vlastním a mám v něm laky na nehty. Jsem s ním moc spokojená. A za tu cenu.
Velkou radost mi udělalo, když jsem tam našla ještě jinou variantu těchto pořadačů. Je transparentní a má pět přihrádek.



Samozřejmě bych to nebyla já, kdybych si s sebou neodnesla pár dalších doplňků. Ovšem neříkám, že jsem je také nepotřebovala :).

Koupila jsem si růžovou mističku, ideální na moje ranní jogurtové snídaně. Je ve stejném designu, ve kterém již vlastním vysokou sklenici.
Vždy se mi líbí ikeácké skleničky, které mají každou chvíli jiný vzor. Proto jsem si také jednu vzala - nejlépe na letní osvěžující smoothie nápoje.
A přesně proto, že v létě je maximálně důležitý pitný režim (se kterým mám občas potíže), jsem pořídila velký džbán na vodu.
Do košíku jsem přihodila i double malé ručníky, které používám zvlášť na utírání obličeje.
Úplně sama mi v tašce přistála svíčka, samozřejmě fialová. Ach jo, jsem nepoučitelná!
Hračička na konec. Teda ve skutečnosti není pro mě, ale pro našeho Jimmíka. Tyhle plyšové myšičky jsou jeho nejoblíbenější a má poměrně velkou spotřebu. Cupuje jednu za druhou. A jelikož byly nějakou dobu nedostupné (což pro nás byla velmi nepříjemná situace :D ), pokoupila jsem rovnou dvě do zásoby.






3 komentáře:

  1. Skvělé nákupy, pořadač se 6 přihrádkami by se mi taky hodil. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Super věcičky :) miluju Ikea a když jsem tam byla naposled, tak jsem si koupila stoleček a rámeček. Teď mám v plánu si z Ikea pořídit nové skříně :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat