sobota 20. června 2015

Wishlist | nastartujte léto

Zdravím,

ráda bych vám popřála pěkný slunečný den, ale při pohledu z okna je mi jasné, že by to byla poměrně velká provokace. Prší, fouká a mně mrznou nohy. Nic moc na to, že za pár dní začíná všem šťastlivcům oficiální léto. Nevadí. Pevně věřím, že se to ještě vybere a užijeme si horké a prosluněné prázdniny.
Při sestavování tohoto wishlistu jsem se utvrdila, že je růžomilka. Ačkoliv nepotřebuji mít růžově vymalovaný pokoj, růžové auto či na růžovo přebarveného psa; s oblibou si pořídím růžový zápisník, růžovou skleničku a tisíc dalších takto barevných doplňků, které stejně společně nahromadě vytvoří jednu velkou růžovou.
Jste také tajní milovníci růžové?



1. ZOOT Matt & Nat Brave - Velkým trendem se stávají kožené batohy, které mají elegantní a sofistikované tvary. Tento kousek jsem našla v internetovém obchodě Zoot, kde můžete najít více barevných variant.
Mě osobně zaujala tato šeříková barvička. Avšak díky své ceně (blíží se ke třem tisícům) se tento kousek stává tak trochu snem na lepší časy.

2. ZOOT Happy Jackson - Když vyrážím na delší cesty, pokaždé si s sebou beru něco na zub. Trochu mě však nudily ty obyčejné plastové krabičky. A jelikož jsem tak trochu ujetá na barevné a netypické kravinky, krabičky Happy Jackson mě naprosto uchvátily.
Mají krásné barevné kombinace, vtipné nápisy a krabička je uzavřena gumou. Jednu tyrkysovou už vlastním a čekám, až si budu moci pořídit i tuto sladkou růžovou variantu.

3. Citrus ZINGER - Naučila jsem se, zvláště teď v létě, nosit s sebou všude lahev s pitím. A máte - li ve zvyku také pít vodu s citronem, je pro vás tato flaška značka ideál. Vespod je prostor, kam vmáčknete např. citron a po celou dobu se z něj právě díky vymačkávadlu uvolňuje šťáva, která vám prostupuje do pití.

4. DECATHLON Domyos - Klasika. Jsem si jistá, že ten, kdo alespoň jednou navštívil Dekáč, toto tílko také vlastní. Jelikož mám týdně ve fitku 4 hodiny, dokážete si představit, jakou mám spotřebu sportovního oblečení. A právě proto jsem se rozhodla, že je lepší mít doma deset neznačkových tílek za tisícovku, než jedno značkové za cenu stejnou.
Ano, dvě tři značky neuškodí, ale při takovém tempu používání bych byla brzy na mizině. Navíc si troufám říci, že tato tílka se s klidem vyrovnají i značkovým kouskům. Jsou pohodlná, funkční a mají nepřeberné množství barev. Jděte do něj!

5. VICTORIA´S SECRET - V létě naprosto nepostradatelná věc. Venku horko, člověk se potí a zrovna dvakrát nevoní. A při představě, že bych ležela někde u bazénu a cákala na sebe těžký a drahý parfém. Ne díky! Ideální variantou jsou tyto tělové spreje, které perfektně nahradí voňavku a ještě osvěží pokožku.

6. THE BODY SHOP - Přiznám se bez mučení, že k této značce jsem se dostala až díky otevření jejího obchodu v OC Nový Smíchov, kde jsem měla příležitost přičuchnout a zamilovat se. Přesně jak říká Ája, ty vůně jsou skvostně autentické a k sežrání. Jediné, co mi opravdu nejde přes nos, jsou ty ceny. Jsem schopná si koupit hodně drahou kravinu, ale 500 kč za krém přijde i mně přehnané.
I tak bych někdy ráda zkusila jaké je, nosit na těle něco tak voňavého.

7. CONVERSE - Jsem asi poslední člověk na světě, který nemá přesně tyto Conversky. Já vím a vlastně ani nevím proč. Asi mi vždy jednorázová investice 1500 kč připadala až příliš a do teď čekám, zda se nějaký obchod neslituje a nezlevní mi je. Bohužel jsem se zatím nedočkala a tak se začínám psychicky chystat na to, že rozbiju prasátko a konečně nazuju legendární kecky.

8. LUSH Charity Pot - O charitativním kelímku jste určitě již zaslechly. A pokud ne, tak ve stručnosti - jde o kelímek s tělovým mlékem, přičemž při jeho zakoupení jde celý výtěžek na určitou charitu. Sami si můžete vybrat, na co konkrétně chcete přispět a to podle etikety na víčku - záchranu pralesů, záchranu zvířat z kožešinových farem a záchranu zvířat z útulků.
Já osobně jsem si vybrala variantu "Nekupuj. Adoptuj.", která se snaží dostat psy a kočky z útulků do rodin. Protože sama mám doma pejska, kterého nadevše miluji!

9. BATH and BODY WORKS - Antibakteriální gel seženete i v běžných drogeriích u nás, bohužel ne v tak lákavých voňavých variacích, jako právě od této americké značky. Samozřejmě, že i mně by stačil obyčejný s "vůní desinfekce". Ale poté, co internetový obchod Dekorativka.cz rozšířil svou nabídku i takové kousky, je má volba jasná.
Zvláště proto, že začátkem července jedu s přáteli na vodu a čistící gel na ruce bude mojí nezbytnou hygienickou potřebou.

10. MEL - Z hloubi duše nesnáším pěnové žabky (zvláště ty, které bývají jako dárek k časopisu!). Dlouhou dobu jsem si bez nich v klidu vystačila. Avšak posledních pár let jsem zjistila, že bez letních pantoflíčků se už dál neobejdu. Kvalitní a elegantní variantu nabízí firma Mel, která dělá plastové a voňavé botičky pro dámy. S těmito klidně vyrazím do města a nemusím trápit své nohy v "žábách".

? Otazníkem se pro mě tento měsíc staly mé vlasy. Mám štěstí (možná i smůlu), že mi vlasy rostou velmi rychle. A když říkám rychle, myslím tím, že do měsíce po výrazném zkrácení mám svou délku zase zpátky. Je mi jasné, kolik holek by o to stálo. Věřte však, že ačkoliv se to nezdá, je to poměrně starost. Za prvé - moc dlouho si svého "nového" účesu neužiju, a za druhé - moje peněženka by každý měsíc u kadeřníka také nemusela přežít.
Bohužel mi poslední rok vlasy výrazně vypadaly a tím, jak jsou dlouhé a zároveň prořídlé, vypadají splihle a hrozně. Nedají se nijak pěkně upravit a rozpuštěné působí nezdravě.
Proto potřebuji zasáhnout a na léto pozměnit vizáž. Ráda bych zůstala u delších vlasů, ale asi si je nechám prostříhat, aby působily bohatším dojmem. Popravdě bych také chtěla zkusit zaexperimentovat a vrhnout se na nějakou crazy barvu - třeba růžovou - ale bojím se, abych si neuškodila ještě víc.

1 komentář:

  1. Body spray od VS jsem si pořídila a těším se až ho budu v létě používat, protože jak píšeš ty, nebudu na sebe stříkat drahý parfém :D :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat