úterý 2. června 2015

Afterparty s BLOGES ROBES | #blogesvyzva

Krásné ráno,

dnes bych se s vámi ráda konečně podělila o své zážitky z jednoho fajn eventu, kterého jsem se účastnila tento víkend. A dobře jsem udělala! :)



Holky (Nikol, Míša a Kristýna) z oblíbeného módního a lifestylového blogu Bloges Robes rozjely v květnu mini reality show s názvem #blogesvýzva, v němž si každá z děvčat vzala pod svá křídla jednu vybranou osobu - Kiku, Terku a Dominika - se kterou celý měsíc poctivě cvičili, zdravě jedli a vařili a také se zkrášlovali. Do výzvy jste se mohli také zapojit a to jednoduše tím, že jste sdíleli vaší fotku, jak sportujete či zdravě jíte apod.
Během výzvy vznikala inspirativní a zábavná videa, díky kterým jste mohli nakouknout pod pokličku a zjistit, jakým způsobem se holky nejraději udržují fit a čím se baví.


Celé měsíční snažení vyvrcholilo právě touto událostí, která se konala 31.5. od 17 - 22:00 ve výdejně ZOOT na Hlavním nádraží. Chvilku jsem se rozhodovala, zda se mám této akce účastnit. Říkala jsem si, zda je vhodné, abych tam chodila; jestli to není jen pro zvané a podobné. Nakonec jsem tuto výzvu přijala, sebrala veškerou kuráž a vyrazila směr hlavák.

Pro prvních 50 byly připraveny drinky od Bubblelogy a Frisco, různých chutí a variant. Dále jsme byly obdarovány krásnými rtěnkami od AVON - konečně mám pořádně svítivou barvičku na léto. Aby toho nebylo málo, holky nám ještě věnovaly slevu 100 kč na nákup v e-shopu ZOOT, obdržely jsme poukázku na cvičební lekci v Body Body Fitness a nakonec jsme odcházely s balíčkem Šmakouna v ruce - já jsem ukořistila uzenou verzi. Takové malé letní Vánoce.
Plus holky připravily zdravý raut, přičemž jsme si mohli nabídnout zeleninové jednohubky s dipem, celozrnné pečivo s mexickým tatarákem a jako dezert dort, který byl vlastně odměnou pro vítěze celé #blogesvýzvy. Vše samozřejmě jen ze zdravých dobrot.
Mimochodem, výzvu vyhrála Kika, která byla pod vedením Nikol. Když jsem se s Kikou bavila, viděla jsem na ní to nadšení a i ona sama říkala, že je teprve na začátku, ale že teď se do toho teprve opře. A je z ní krásná blondýnka.



Jak jsem již zmiňovala, celá akce se konala ve výdejně internetového obchodu, kde si můžete svou objednávku nejen vyzvednout, ale i vyzkoušet. Na výdejně bylo k dispozici pár kousků, které má obchod v nabídce. Své oblíbené kousky zde připravily i holky a samozřejmě jsme měli možnost si je rovnou i pořídit. Zamilovala jsem si tam jedno úplně jednoduché tričko s průstřihy na zádech. Na místě jsem si říkala:,,Ne, nesmíš utrácet!" A hned doma jsem ho hledala na internetu, ale nemůžu ho nikde najít :(.
K dispozici zde byla také oficiální vizážistka Avonu, u které jsme se mohli nechat nalíčit dle našich představ.
Správnou atmosféru dotvářeli DJ´s dvojčata - twin brothers Identic - kteří hráli parádně.
Všechno bylo opět pečlivě zdokumentováno pro poslední díl výzvy. Obávám se, že jsem poskytovala menší rozhovor a jelikož jsem na to nebyla vůbec připravená, mlela jsem páté přes deváté :D.


Co se týká holek samotných, troufám si říct, že jsou stejné jako ve videích. Bláznivé, přátelské bezprostřední, usměvavé a moc milé. Bez pochyby byly opět skvěle oblečené, nejvíce jsem si zamilovala outfit Míši. Je vidět, že se kočky vyznají ve svém řemesle. Každá má svůj styl a své kouzlo, které z nich vyzařuje již na dálku.
Velmi mě potěšilo, že jsem měla možnost s holkama pobýt, prohodit pár slov a ulovit i nějakou tu fotku na památku.


Jsem ráda, že jsem na tuto akci zamířila a rozhodně, zda-li holky vymyslí a uspořádají něco nového, za nimi s radostí vyrazím znovu!

2 komentáře:

  1. Dobre si spravila, že si šla. Musela to byť úžasná akcia :3 Aj stretnutie s blogerkami aj koláč :D Snáď sa budú poobné veci diať aj v Bratislave :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně. Holky byly moc fajn a opět jim to supr slušelo :)

      Vymazat