sobota 20. června 2015

Den otců | tipy na dárky

Dobrý večer,

ještě pár let zpátky byl "Den otců" úplný sci-fi termín, tedy alespoň pro mě. Zato desátého května jsem byla vždy vzorně připravena a obdarovávala svojí maminku květinou a malým dárkem na její Den matek. A můj tatínek tomu vždy posmutněle přihlížel a smutně si zoufal ,,A co já?" - a já ho jen vysmátá odbyla ,,Ale tati, žádný den pro táty přece není."
Posledních pár let jsem však zaznamenala, že se přeci jen ten tatínkovský den vydral na povrch. Je mi jasné, že jde především o reklamní tah prodejců, aby prodali hromady dárkového zboží. Na druhou stranu však přijímám Den otců velmi kladně. Svoje rodiče miluji oba stejně a proč by měla mít svůj den jen mamka, taťka má přeci jen stejný podíl na mém životě ;) Tak proč těm tátům nedat také najevo, že se na ně nezapomíná.

(zdroj: www.weheartit.com)

Pro ty, kteří ještě tápou, tak Den otců je už zítra - 21.6.
Pokud právě zmatkujete, že jste neměli ani nejmenší tušení, přináším vám záchranu na poslední chvíli. Pár tipů, které by mohli vašim tatínkům udělat radost. Pozor však, jsou to jen obecné dárky, které skládám podle toho, co by potěšilo toho mého. Nezapomínejte, že nejlépe své taťky znáte vy. Takže pokud rád rybaří, asi ho nepotěší lahev vína - a naopak, milovníkovi vín nevnucujte prut na ryby.

Můj první tip, který sama letos pro svého taťku pořídím, je sentimentální tričko s nápisem "NEJ
TÁTA". V podstatě maličkost, která mu však stoprocentně udělá radost.

Pokud váš táta podniká čundry, nebo jezdí rád s kamarády pod stan, jistě ocení kvalitní plecháček.
 

Máte - li praktického tatínka, který nemá strach z měkkých dárků, pořiďte mu čupr ponožky.
Tohle je jen malý zlomek toho, co byste mohli pro svého otce pořídit. Dobrou zprávou pro vás je to, že všechny tyto věci a spoustu dalších najdete v internetovém obchodě ZOOT - kde je můžete dnes objednat a hned zítra vyzvednout. A máte vystaráno i na poslední chvíli!
Den otců je čas na sentimentální dárky - ty praktické si nechte na narozeniny.

1 komentář:

  1. Super článek :) já taťkovi koupila oreo :D ale ten plecháček je super :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat