úterý 16. června 2015

VLOG | AVON Pochod 2015

Pěkný den vám všem,

jak jsem již v předchozím článku avizovala, chystala jsem se zúčastnit každoročního Avon Pochodu proti rakovině prsu. A jak jsem slíbila, tak jsem také udělala!


Společně se mnou vyrazila i má kamarádka Lucka, kterou jsem umluvila na krásné počasí a emotivní zážitek. Daly jsme si sraz v 10 ráno a hned o hodinu později jsme stepovaly na Staroměstském náměstí, které je každý rok startovním místem pochodu.
Na Staromáku probíhal program v podobě různých vystoupení na hlavní stage - jedním takovým byla Campana Batucada, což je skupina předvádějící bubnovou show.
Dále zde opět probíhal prodej triček pro ty, kteří si ho nekoupili v předprodeji v obchodech.

Musím říct, že zhruba už od půl jedenácté se sluníčko vážně činilo a svítilo o stošest. Ze začátku to byla celkem fajn, člověk byl rád, že je venku mezi lidmi, počasí jako na objednávku. Postupně však, kdy jsme se všechny ženy (ale také i sem tam nějací muži) začali shromažďovat blíže ke startovní bráně, začalo nám být o něco tepleji. Takže jsme s kamarádkou neváhaly a jakmile jsme slušně prošly kolem kamery ČT1, vytáhly jsme trička pod prsa a byly jsme spokojené :D.
Trasa měla zhruba 5 km, avšak oproti minulým rokům směřovala na Rohanské nábřeží. Cesta se mi líbila hlavně ve chvíli, kdy jsme procházeli po Náplavce. Jinak musím přiznat, že minulá cesta do Žlutých lázní měla větší kouzlo. A to když člověk procházel uličkami města a takovou tou starší částí centra. Zatímco letos jsme prošli naopak velmi moderní trasu, kdy se kolem nás tyčily ty nejnovější a nejmodernější stavby.
Příjemný moment byl, když výprava zamířila do tunelu ,,Husákovo ticho", kde byl příjemný chládek a stín.
Po cestě jsme měli dvě občerstvovací stanice, kde se rozdávala Sládkova limonáda, která mně osobně sice moc nechutnala (nepiju pivo), ale byla vychlazená a to se velmi hodilo.
Ke konci trasy jsme byly už poměrně vyčerpané, protože sluníčko opravdu silně pražilo a já hloupá si nevzala nic na hlavu (taky jsem si nehezky spálila pěšinku). Už jsme se těšily do cíle až si sedneme a občerstvíme se.
Rohanské nábřeží mělo tu výhodu, že to bylo opravdu rozlehlé prostranství a člověk si tam s klidem našel volné místo na louce, kde se mohl svobodně rozvalit. Na druhou stranu naopak nevýhodou bylo právě to, že nebylo moc kam utéct před sluníčkem. Lidé se schovávali různě pod stromy apod.
Kolem dokola byly různé stánky partnerů akce - Reebok, Avon, HP - a další občerstvovací stánky.
Budu se opakovat, ale to sluníčko a vedro bylo vážně úmorné. A to tak, že to moje kamarádka chtěla krátce po příchodu do cíle zabalit a jet se schladit do bazénu. Dalo mi hodně práce přemluvit jí, že celý pochod nemá bez vypouštění balónků (které bylo až v 16:30) smysl. Nakonec se mi to povedlo a vydržely jsme. Pro případ nouze jsem si s sebou vzala deštník, kdyby náhodou pršelo. Nakonec jsme ho využily jako slunečník :D.
Jako poslední jsme absolvovaly právě vypouštění balónků. Tentokrát k tomu byla přizvána i filharmonie, která tomu dodala ještě o kapku víc emocí. Ti z vás, kteří se také účastnili ví, co to bylo za nádheru a že se to moc slovy nedá ani popsat. Všichni jsme si poplakali.

Pojďte se podívat na ty nejzajímavější okamžiky z celého AVON Pochodu 2015!

Žádné komentáře:

Okomentovat