čtvrtek 4. června 2015

AVON Pochod | Já jdu! A co vy?

Pěkný čtvrteční den,

ráda bych vás seznámila s jednou velmi prospěšnou akcí, o které jsem si jistá, že jste již alespoň jednou něco zaslechli. Jedná se o AVON Pochod 2015 - akce, jejímž cílem je podpořit boj proti rakovině prsu, která postihuje čím dál více žen. A že tato akce stojí vážně zato, dokazuje i fakt, že se letos koná již jubilejní 15.ročník.
A jak se můžete do projektu zapojit vy? Úplně jednoduše! Stačí když si zakoupíte tričko za 399 , které je vstupenkou na pochod a 6.6.2015 ve 12:00 budete stát na startu na Staroměstském náměstí, odkud vyrazíte na 5 km dlouhou trasu, která vás zavede do cíle na Rohanský ostrov. Zde vás čeká pestrý hudební program.
Tričko jako takové můžete zakoupit buď ve vybraných obchodech, např. Sportisimo, nebo přímo na místě a to od 10:00. Opět má svůj jedinečný a originální design a typickou růžovou barvu. Samozřejmě je zase dostupná i šedá varianta pro pány.
 

Poprvé jsem se na pochod vydala asi před třemi lety s mamkou. Nejprve jsem to brala jen jako takový malý zábavný výlet. Byla jsem však uchvácená velkou účasti všech žen, všude kolem růžové moře a pozitivní nálada. Cesta se dala zvládnout naprosto bez problému, a obzvlášť když jste po svém boku měli někoho blízkého. Po cestě jste se také mohli osvěžit vodou, kterou pořadatelé rozdávali.
Jedna věc však ve mně zanechala tu nejhlubší vzpomínku a pocit, díky kterému jsem byla šťastná, že jsem se zúčastnila. V cíli, dříve ve Žlutých lázních, se konal program v jehož závěru se hromadně vypouštěly růžové balónky. Byl to velmi silný a emotivní zážitek, který mě utvrdil v tom, že to chci zažít minimálně ještě jednou.
Bohužel jsem měla další roky poměrně smůlu, většinou se uzavíraly známky, nebo se jelo na třídní výlet. Ale teď, když mám po maturitě, můžu cokoliv a kamkoliv.
Vyrazíme společně s kamarádkama a doufám, že si to pořádně užijeme :) A když budu šikovná, přinesu vám z této události Vlog.





Já jdu! A co vy? Napište mi do komentářů, jestli se letos potkáme, případně jestli jste se také už někdy pochodu účastnili.

1 komentář: