sobota 18. července 2015

Yves Rocher BB cream | Perfect skin 6 in 1

Pěkné ráno všem,

dnes bych se s vámi ráda podělila o své dojmy a to z BB krému od Yves Rocher.
Značku YR mám odjakživa zažitou jako přírodní kosmetiku, která produkuje přípravky na tělo a obličej. Proto jsem vždy skeptická k dekorativní kosmetice.
I přes svojí drobnou úzkoprsost jsem se rozhodla, že ozkouším alespoň jeden produkt a jelikož je letní sezóna v plném proudu a počasí příliš nepřeje hutným makeupům, sáhla jsem po bíbíčku.

BB krém obsahuje bílý čaj a slibuje hned několik žádoucích vlastností - hydrataci pleti po 24 hodin, sjednocení odstínu pleti, krytí drobných nedostatků a známek únavy pleti, vyhlazení pleti a její projasnění a jako poslední i ochranu pleti před vlivy vnějšího prostředí.


Na trhu by měly být tři odstíny - light, medium, medium dark. Vybrala jsem si paradoxně nejtmavší odstín, ze kterého jsem měla trochu obavy, jelikož mám spíše světlejší pleť. O to víc jsem byla příjemně překvapená, když jsem viděla, že mi odstín sedí perfektně (jako snad žádný jiný makeup či bb krém). Ale zde je nutno dodat, že jsem se na dovolené hodně opálila a to včetně obličeje - v zimě bych si tento odstín dovolit rozhodně nemohla.

(Bohužel mi fotoaparát jednotlivé fotky odlišně zaostřil)


Co se týká slibovaných vlastností řekla bych, že je krém splňuje téměř ve všech bodech. Hydratační schopnosti pocítíte na tváři již ve chvíli aplikace - při roztírání krém příjemně chladí a osvěžuje. Je však třeba pleť trochu přepudrovat, abyste se neleskly.
Na to, že se jedná pouze o bíbíčko má poměrně vysoké krytí a je hutné, což mi ale vyvolává trochu nepříjemný pocit na obličeji, protože cítíte, že máte na tváři vrstvu. Díky tomu však dokáže zakrýt běžné nedostatky a krásně sjednotí pleť jako takovou - proto si dejte záležet při roztírání, aby nedošlo k efektu masky.
Zda dochází k projasnění, je už velmi individuální. Stejně tak dlouhodobá ochrana před škodlivinami v prostředí.
Další co musím pochválit je kvalitní a dlouhodobá výdrž, makeup se nestírá ani neleze do vrásek. A také to, že krásně voní - jako nějaký tělový nebo opalovací krém.

Celkový dojem z tohohle bb krému je velmi pozitivní a jsem ráda, že jsem se odvážila vyzkoušet nový kousek. Rozhodně doporučuji vyzkoušet, ale dávejte si pozor při výběru správného odstínu. Jednoznačně je to nejlepší bb cream, který jsem do teď vyzkoušela.

4 komentáře:

  1. Podle fotky vypadá dost slibně :) Já jsem nikdy žádný BB cream nezkoušela, protože vzhledem k tomu že mám dost problematickou pleť, tak potřebuji makeup s vysokým krytím. Ale je fakt, že na léto to chce trochu pleť odlehčit. Asi se po něm poohlédnu :)

    www.meadelaida.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Yves rocher! Zbožňuju tu značku! Ani se nedivím, že jsi spokojená :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám YR také ráda, ale jak říkám, používala jsem od ní spíše nějaké krémy a tak. Na dekorativku jsem si troufla až teď :)

      Vymazat