pátek 24. července 2015

Travel | I ♥ Slapy

Příjemné poledne,

dlouhodobým trendem a už i zvykem je dovolená v zahraničí, nejlépe u moře. Všichni celý rok šetříme, odpíráme si drobné radosti, abychom o prázdninách mohli vyrazit na týden někam do teplých krajů a hlavně k tomu moři. Já osobně moře také miluji, ne že ne, a jsem vděčná, když se k němu podívám.
Avšak právě díky touze po moři a díky určité větší lukrativnosti, jsme tak trochu pozapomněli na náš kraj. Přitom u nás v Česku se dá najít plno krásných míst, na kterých si užijete možná i více zábavy, než někde daleko přes půl světa.


Jedním takovým místem a mou velkou srdeční záležitostí jsou Slapy. Jezdíme tam každoročně už devět let. Nejprve to začalo jako klasická rodinná dovolená, později se to měnilo na výlet s kamarádkou a nyní je to místo, kam jezdíme s přítelem a našimi přáteli užít volno a zapařit. Takže opalovačky, koupačky, grilovačky a výlety jsou bez pochyby na místě.
Po celou dobu jezdíme na stejné místo, kde máme vždy rezervované útulné ubytování i s vlastní terasou, grilem a lodičkou.

Letošní slapský výjezd jsme posunuli zase o level výš, a to díky tomu, že jsme si vyjeli na Vltavu na jachtě. Aaaaaach, boží zážitek! To vám teda povím. Voda, vlny, sluníčko, lodě, skútry.. Díky nově neomezené rychlosti na vodě si můžete užít pohled na divoce frčící fešáky na skútrech, nebo dokonce i vodní policii.


Z naší zátoky, kde jsme kotvili, jsme se vydali kus po vodě a co nejdál od lidí jsme zastavili a chvíli splouvali a nechali se unášet vlnami. Jelikož bylo vedro k padnutí, neodolali jsme a šipkou jsme si z jachty skočili rovnou do Vltavy - ta byla sice také jako kafíčko, ale pár metrů pod hladinou už byla osvěžující.


Takže jestli nemáte dostatečně našetřeno na dovču u moře, nezoufejte. Popadněte partu kamarádu, vezměte stany, nebo si zamluvte společně apartmán a vyrazte na nezapomenutelnou dovolenou k přehradě. S sebou dostatek studeného pití, libového masíčka a samozřejmě pytel dobré nálady :) A rozhodně nezapomeňte provětrat šlapadla!

Natočila jsem pro vás pár záběrů, které by vás mohli na Slapy pořádně nalákat.
 
 

6 komentářů:

  1. Moc hezký článek a krásné fotky :) Já osobně moc na české výletování nejsem :D Mám radši zahraničí, ale na Slapech jsem nikdy nebyla a podle fotek to vypadá dost lákavě :))

    Me Adelaida

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Adél, mně to dříve po Česku také moc nezajímalo, ale postupně jsem si začala uvědomovat, jaké tu máme krásy :)

      Vymazat
  2. V létě mám moře nejradši, ale přes rok jezdím po celé ČR, takže na krásy naší krajiny určitě nezapomínám :-)

    OdpovědětVymazat