čtvrtek 2. července 2015

Lovely news & haul | červen

Pěkný den vám všem,

v měsíci červen jsem si udělala opravdu pořádnou radost. Nejen, že je haul tentokrát velmi pestrý, ale hlavně jsem sehnala krásné kousky oblečení. Čas od času se mi totiž stane, že ať vlezu do jakéhokoliv obchodu, v jakémkoliv obchodním centru, nezaujme mě ani jeden kousek. Stane se to jednou, dvakrát a pořád nic, až to vše vyústí i v několikaměsíční krizi, kdy jsem úplně nešťastná z té špatné nabídky. A přesně takovou dobu jsem před nedávnem prožila. V červnu se to naštěstí zlomilo a já se díky inspiraci u jiných, vybrala pár top kousků, které jsem si zamilovala!

Jako další motivací se pro mé nákupy stal výlet na vodu, který mě v červenci čeká. Samozřejmě jsem zjistila, co všechno mi chybí ve výbavě správného vodáka. Proto jsem si dokoupila také pár kousků, které můžu poničit, případně utopit (což bych ale nerada).


Snažím se poctivě a pravidelně jíst a jelikož jsem časti na cestách, je pro mě nutností mít s sebou krabičku s jídlem. Jediné co však máme doma jsou ty nudné plastové a tuctové krabičky, které se prodávají v každém druhém supermarketu.
Proto když jsem viděla tuhle nádheru, věděla jsem, že do ničeho jiného si už sváču nedám.
Krabičku jsem koupila na ZOOT. Nejvíce mě na ní baví ty barvy a nápis "MY LUNCH (hands off)". Krabička je na dvě půlky a je spojená gumou, což je trochu nevýhoda, protože tolik netěsní. Jinak je úžasná!


Velkou radost mi udělal můj přítel, který mi dal jako takovou odměnu za maturitu, rybí oko - objektiv na mobil. Díky tomuto objektivu zabere váš telefon mnohem větší prostor. Je to skvělá věc, když chcete např. vyfotit sebe a své přátele, nebo široké okolí kolem sebe. Navíc to fotku stáhne do kulatého tvaru.


Velmi se těším, až začnu používat přesně tyto dva produkty - antibakteriální gel od Bath & Body Works s vůní "Havajský růžový ibišek" a tělový krém od The Body Shop s vůní "Passion fruit".
Gel otestuji hned tento týden, až vyrazíme na vodu, tam se mi bude maximálně hodit. A krém na tělo, ten se u mě nikdy neztratí.


Před několika dny jsem se jen na skok stavili v Ikea na oběd. Ani tak jsem však neodešla s prázdnou, jelikož zrovna probíhaly výprodeje a můj zrak opět zaměřil něco růžového. A to náplasti, plná krabička za 19 kč - no nekup to! :D
Na úpravu obočí používám tužku od Essence v odstínu  04 blonde, takže klasika.
Od mamky jsem dostala na vyzkoušení micelární gel od L´oreal, ještě jsem ho neotevřela, ale jsem na něj poměrně zvědavá.
Poslední půl rok jsem dost trpěla vypadáváním vlasů. Jako první jsem se rozhodla, že zajdu ke kadeřnici. Nechala jsem si je hodně zkrátit a sestříhat, aby alespoň působily hustě. Jako další podporu jsem dostala šampon od Vichy, který by také měl vypadávání zabránit.


Vrhněme se na clothes haul! Potřebovala jsem plavky, které by měly zavazování za krk (aby na vodě nedošlo k nehodě :D ). Chtěla jsem levný kousek, aby mi nebylo líto, že je případně zničím. Bohužel ty levnější byly logicky odfláknuté a neseděly mi. Nakonec jsem zvolila neonové krásky z H&M, díky kterým jsem se tedy plácla přes kapsu, ale krásně mi padnou a jsem z nich nadšená.
Jsem ráda, že před nějakou dobou konečně někomu došlo, že by měla být možnost koupit si zvlášť horní a dolní díl plavek. Navíc je trendy kombinovat různé díly dohromady. V F&F jsem narazila na krásné růžové neonové, a jelikož se mi rozbil horní díl od minulých plavek, sáhla jsem jen po podprsence jako náhradě. Možná si dojdu i pro spodek.. :D
Nesnáším žabky, ale tyto mě uchvátily - jsou trendy a pohodlné. A stály jen 129 kč.

 
V létě se hodí zásoby džínových kraťásků. Málokteré mají slušivý tvar a padnou mi. Překvapilo mě, že jsem ty ideální našla v C&A, kde jsem nenakupovala už dlouho. Měli hodně barev a vzorů.
Naopak zase v H&m měli velký výběr volnočasového oblečení, proto jsem nabrala jedny pohodlné beach kraťásky. Opět nabízí širokou škálu.
Není nic pohodlnějšího a slušivějšího, než tílko, černé a dobře padnoucí. V H&M mají toto černé, je poměrně kvalitní a má pěkný tvar.
Nutně jsem potřebovala obyčejnou mikinu. Úplně obyčejnou, jednoduchou, normální mikinu na zip. Za boha jsem jí nikde nemohla sehnat, prolezla jsem všechny obchody (vždycky je tam mají) a nic. Na poslední chvíli jsem narazila v New Yorkru na jednu jedinou. Kdybych měla na výběr, nekoupila bych si jí. Ale toto byla už z nouze ctnost. Není moc kvalitní, zevnitř je vatelín a stála 300 kč. Snad alespoň dobře poslouží.


Od oblečení denní potřeby se přesouváme k fashion kouskům. Po roce jsem se neplánovaně vrátila k šedé barvě, takže nečekejte žádné crazy barvy.
Jako první jsem úplnou náhodou narazila v Mohito na naprosto top kousek. Ještě ke všemu měli akci - na oblečení ve kterém se vyfotíte a zasdílíte ho na instagram, dostanete 10% slevu. Zamilovala jsem si prodloužené tričko, které má na bocích dlouhé rozparky a zevnitř je černé. Za krkem má zip.


Naprostým must have kouskem se pro mě staly tyto maxi dress na tělo. Doslova jsem pro ně utíkala do Reserved, kde je měli ve slevě. Po této stránce mívám dost štěstí, takže jsem si odnesla poslední šaty a ještě mojí velikost. Šaty jsou lehoučké, příjemné na tělo a krásně obepínají siluetu.



Co se týká inspirace, nejraději sleduji modelku Míšu Štoudkovou (Bloges Robes), která má dle mého perfektní vkus a líbí se mi. V jednom svém outfitu zkombinovala obyčejné tílko tak, že vypadalo elegantně a dá se nosit i do města.



 Jako poslední jsem svůj šatník obohatila nadčasovým kouskem, a to dlouhou vestou z F&F. Dlouho jsem nevěděla jak a s čím ji mám kombinovat, nakonec jsem zvolila např. outfit - černé tílko, roztrhané džíny, kecky a na vrch vesta. Letošní oblíbenec!

1 komentář: