středa 1. července 2015

Wake up, Darina | Balíme na vodu + food haul

Krásné sluneční poledne,

ačkoliv jsem přešťastná z nádherného počasí, které se konečně po neskutečně dlouhé době udělalo, nemůžu si ho moc užívat. Momentálně jsem v "předdovolenkovém" stresu a shonu. Zítra odpoledne odjíždím se svými spolužáky ze střední na vodu - sjíždíme dolní tok Vltavy. Tento výlet jsme si naplánovali jako takové završení střední školy a odměnu za úspěšně složenou maturitu.
Jediné, co mě drží nad vodou (doufám, že pod vodu se nedostanu :D ) je vidina nádherného počasí, sluníčka a tropů. A to je přesně to, co na vodě potřebujete a chcete!



Na druhou stranu však nic nestíhám - mám spoustu pochůzek, zařizování, práce atd. a teď ještě ke všemu balení. No co myslíte, zjistila jsem samozřejmě, že polovinu věcí nemám a nutně je potřebuji (viz. nové plavky a podobné).
Jsem člověk, který je schopný si zapamatovat tuny informací a povinností. Nyní tu však přede mnou leží popsaná A4 s věcmi, které si mám zabalit s sebou a činnosti, které ještě musím do odjezdu stihnout udělat. Znáte to sami, balení je zlo - můžete se tisíckrát snažit a stejně jakmile zaklapnete dveře, uvědomíte si tři věci, které jste zapomněli.

Ale abych nebyla jen negativní, až budou za mnou všechny tyto stresující povinnosti, tak se nesmírně těším, jak si to všichni společně užijeme. Přeci jen takové letní akce s přáteli stojí vždy zato! Jen doufám, že jsem už nezapomněla, jak se řídí loď a neskončíme tak někde na útesu s rozpůlenou kánoí.

Jinak jako správná Čecha jsem nezapomněla nakoupit nějaké ty potravinové zásoby :D Ale přeci jen na tu vodu je to poměrně pochopitelné, pokud nechci snídat a večeřet trávu a zapíjet to Vltavou. Navíc maminka řízky dělat nechce, takže mám smůlu :D
Nakoupila jsem si jen nějaké drobnosti, které si představuji právě jako ideální snídani, nebo rychlý zákus v případě velkého hladu. Jinak na obědy budeme pravděpodobně chodit zase do restaurací, takže po dlouhé době ochutnám"smažák s hranolkama" na čtyři způsoby.


Naprostou nezbytností jsou pro mě müsli do ruky, které skvěle zasytí. Akorát se obávám, že je budu muset vytáhnout z jejich fešného obalu, aby mi nezabírali v tašce moc místa. A voda v petce je nezbytnost - nevybrala jsem si jí protože je růžová, ale protože je tenká a vysoká! :D

Chystáte se někam na prázdniny? A baví vás balení věcí?

Žádné komentáře:

Okomentovat