úterý 14. července 2015

Adidas slip on | Haul with daddy

Příjemné odpoledne,

když jsem byla mladší, čas od času jsme si s mamkou vyrazily zashopovat. Já jen nabírala ramínka s oblečením a maminka ochotně platila. Po celém nakupovacím procesu jsme většinou skončily někde na obědě, nebo v kavárně s dortíkem na stole. Pokaždé to bylo fajn odpoledne.
Čím jsem však byla starší (a začala si vydělávat vlastní peníze) a náročnější, přestala mamka tato odpoledne praktikovat :D

O to víc mě překvapilo, když mi taťka říká:,,Pojď do obchoďáku, koupíme ti něco pěkného!" A tak vzniklo shopovací odpoledne s taťkou :)

Poslední dobou jsou velmi trendy obuví TOMSky. Mně osobně se také líbí, ale při včerejších nákupech jsem se na první pohled bezhlavě zamilovala do slip on od Adidas - elegantní, dívčí a růžové ♥ Co na ně říkáte? No nejsou božské!



Ačkoliv to venku momentálně vypadá spíše na říjen, neobejdu se v létě bez zásoby kraťasů. V H&M mají super retro kraťásky, které jsou moc příjemné a perfektně sedí na těle.


Paradoxně jsem ve své sbírce neměla žádné jeans kraťasy, nemohla jsem najít žádné padnoucí. Konečně se mi to podařilo a ulovila jsem tento kousek ve slevách C&A.


Na léto jsou ideální basic kousky, které jsou pohodlné a dají se kombinovat se vším. V H&M mají bohatý výběr těchto jednoduchých triček za velmi příznivou cenu.


Ráda nosím sportovní styl a proto mi nemůže v šatníku chybět kšiltovka. Opět ve slevě jsem jednu takovou ulovila v A3 Sportu.


Nakoupila jsem ještě pár dalších věci pro svého přítele a kamaráda, kteří budou mít za týden narozeniny. Mám z nich velkou radost, ale odtajnit vám je budu moci, až narozeniny uplynou a dárky budou u svých majitelů.

4 komentáře: