sobota 25. dubna 2015

Wishlist | jarní mámení

Zdravím vás,

poslední dobou mám pocit, že se na mě hrnou jen samé novinky a skvělé věci, které zaručeně musím mít já i vy. Abych si v tom udělala trochu pořádek, sestavila jsem svůj první wishlist. Po dobu tří měsíců se pokusím, si tato nákupní přání splnit, i když tuším, že některé věci z tohoto seznamu, jsou prozatím jen zbožným přáním. A jelikož je jaro v plném rozpuku, všechno musí krásně vonět a být barevné a veselé.
Tak schválně, shodneme se společně na nějaké vytoužené věci?



1. RIMMEL 60 seconds super shine by Rita Ora - Od Rimmelu mám ve sbírce velké množství laků. Baví mě jejich hravost, spolupráce s inspirativními lidmi a ty barvy! Nejlepší zkušenost mám s minulou řadou laků 60 seconds, které jsou skvěle pigmentované a hlavně mají dlouhou výdrž.
Co se týče barev jsem pořád ještě konzerva. Červená, růžová, sem tam nějaká lososová. ¨
Avšak s příchodem jara jsem dostala chuť experimentovat. Rozhodně musím mít odstín Peachella a Sweet Retreat, spát mi však nedá ani barva Roll in the grass (tyrkysová). Na tu se ale nejdřív musím připravit.

2. EOS Strawberry sorbet - Blogerská klasika. Popravdě bych se bez něj obešla, protože si vystačím s Labelem nebo Baby Lipsem. Ale, vidíte to na jednom rohu, na druhém rohu, každá správná holka jich má alespoň pět. I tak bych to vydržela. Nedávno mi však dala spolužačka k očichání svůj EOS, opěvovala jak je úžasný a já v tu chvíli věděla, že se objeví na mém wishlistu.

3. ZIAJA Natural avocado oil - Minulý týden jsem vyrazila na velký nákup do Ziaja (ke kterému chystám i bezvadnou recenzi). Samozřejmě jsem pečlivě prozkoumala a očichala každý produkt na prodejně. Při rozhodování se mezi tělovými mléky padla volba na krém z hroznového vína. Výběr to však nebyl jednoduchý, jelikož mi krásně voněl i tento - avokádový. Proto hned, jakmile spotřebuji (možná i dříve) první várku, poběžím si do Ziaja doplnit zásoby o tento voňavý skvost.

4. YANKEE CANDLE Pink grapefruit - Miluji všechno ovocné a růžové. Neměla jsem možnost si k této svíčce přivonět k reálu, ale odtušila jsem, že by to mohlo být něco pro mě. I tak si raději nejprve pořídím vonný vosk, přece jen svíčky ve skle nejsou zrovna nejlevnější záležitost. Doma mám zatím jen aromalampu a také si s ní vystačím.

5. LUSH Hoppity Poppity - Občas si připadám pořád jako dítě, tyto sentimentální věcičky mě přitahují jako čerta oheň. Když se k tomu přidá ta omamná vůně, je rozhodnuto. Ačkoliv jsem se narodila ve znamení Střelce, velmi ráda se máchám ve vodě a večerní koupel plná pěny je prostě rituál.

6. CLINIQUE Moisture surge overnight mask - Do nedávné doby jsem si vystačila bez jakékoliv masky, tedy alespoň jsem si to myslela. Avšak člověk stárne a vzdělává se a já pocítila, že bych měla dát své pleti víc, než doposud. Pídila jsem se po kvalitní masce. Až díky Mie z Kissbooku jsem si vybrala. Jelikož se mi pleť často vysušuje a potřebuji jí prolít trochou vody, zvolila jsem hydratační noční masku.

7. DERMACOL Aroma ritual body cream fresh watermelon - Ahoj, já jsem milovník všeho melounového a to i melounu samotného, nečekaně :) Proto mi v péči o tělo nesmí chybět novinka od Dermacolu. Tato značka je klasikou na našem trhu a já se k ní ráda vracím. I přesto, že tělových krémů, másel a mlék mám nespočet, tento kousek se mezi nimi rozhodně neztratí. Pokud ho tedy dřív nesním :D

8. BALEA Tropical sunshine - Nechci se opakovat, ale všechno co svěže voní a dá se to ve velkém napatlat na tělo je prostě záležitost pro mě.
Balea se poslední dobou, možná paradoxně, stává velmi oblíbenou. Sice je to taková ta obyčejná drogérková značka, ale za přístupné ceny, má poměrně zajímavé produkty a většinou jsou na ní pozitivní ohlasy. Tak proč utrácet půlku výplatu za značkový sprcháč, když za tu cenu jich od Balea můžete mít tucet.

9. LONGCHAMP Navy - Dostáváme se k mému zbožnému přání. Jsem maniak na kabelky, asi po mamince. Nosím je všude a to hlavně i do školy. Proto je pro mě nezbytně důležité, aby se mi do ní vešly štosy papírů a spoustu dalších nezbytností.
Rozhodovala jsem se mezi touto modro-hnědou a ještě růžovou, ale přiklonila jsem se raději na stranu klasiky.
No uvidíme, zda tento kousek někdy přibyde do mé sbírky.

? Otazníkem je momentálně jeden kousek, který neumím sama vybrat - a to diář. Potřebovala bych nějaký elegantní, tak akorát velký a praktický diář na organizaci svého blogu. Na osobní záležitosti používám Albi, ten je fajn, ale ne pro blog.
Proto vás prosím, abyste mi poradili nějaký pěkný kousek, třeba i ten, který používáte vy sami.

Tímto uzavírám svůj tříměsíční wishlist. Chcete - li vědět, jak jsem uspěla či neuspěla s pořizováním vysněných produktů, sledujte měsíční Lovely news & haul.

6 komentářů:

  1. :) hezky sestavený wishlist. Shodneme se na lacích Rity i EOS - ovšem, mně už ten vysněný citronový přišel včera :). Od rána ho mám na puse a furt ho cítím, takže zatím má kladné body :). S melounovými vůněmi a melounem samotným se také shodneme, akorát já mám ráda ještě vše, co je kokosové :). Ziaja má podle mě dobré produkty, já jsem od nich měla už několik výrobků a třeba hodně mi vyhovoval krém na ruce z kozího mléka (kozička cítit nebyla :D), asi si ho koupím znovu, protože nutně nějaký potřebuju. A s diářem ti asi neporadím, protože také sama sháním :/.
    Měj se.
    Lída

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Líduš :) A to já zase citron obecně nerada a ani kokos, nebo třeba čokoládové produkty. Ale Ziaja má právě v nabídce i kokosovou řadu, tak to by bylo něco pro tebe ;) Koza je klasika. Nedávno jsem ji dala kamarádce jako dárek a nemůže si jí vynachválit. S kozí vůní by to asi nebylo tak oblíbené :D A diářů všude plno a stejně si člověk nevybere :O :)

      Vymazat
  2. Pěkný, nápaditý wishlist :) Ten lak od rimmelu chci taky.

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  3. eos také už nutně potřebuji vyzkoušet :)
    btw. máš moc pěkné záhlaví i celý blog <3

    OdpovědětVymazat