čtvrtek 23. dubna 2015

TAG: Co je v mé kabelce | What´s in my bag

Přeji pěkné odpoledne,

přemýšlela jsem, jakým článkem bych vás dnes potěšila. Venku to není žádná sláva, sluníčko je pod mrakem a tak není šance pořídit žádné pěkné fotky. Proto jsem se rozhodla, že se vrhnu na nějaký TAG. Jako první mi do oka padl - What´s in my bag - všemi tak moc oblíbený.
Tak se pojďte mrknout, co skrývám v kabelce já!

Už na základní škole jsem vyměnila batoh za kabelku. Postupem času se mi měnili školní i životní priority. Proto jsem některé školní bichle (často i zbytečné) vyměnila za kosmetickou taštičku, penál vyměnila za jednu propisku a postupně přidávala další dívčí nezbytnosti. A taky krabičky s jídlem a velké lahve s pitím. Však to znáte ;).
Tím pádem jsem i neustále měnila tašky. Ani teď nenosím dlouhou dobu stejnou kabelku. Ale pokud můžu, snažím se nosit co nejmenší, abych si nestrhala záda ještě víc. Tato je moje oblíbená, tak akorát velká, vejde se do ní A4 formát a je zároveň velmi elegantní.





Úplným základem je pro mně telefon, nehnu se bez něj ani na krok. Mám iPhone 4, bílý. No jo, už jsem trochu ve skluzu s trendy, ale já jsem s ním naprosto spokojená. Nepopírám, že bych si ráda dopřála novější model, ale jelikož jsem, sice pracující, ale stále student, tak nemám na rozhazování. Mnohokrát už mi spadnul na zem, dokonce jsem ho i vykoupala, přesto pořád pracuje jak divý. Výrazně tomu pomohla fólie a plastový kryt, který na něm nosím.
K telefonu nezbytně patří sluchátka. Na Vánoce jsem od kamaráda dostala Happy plugs - jednoznačně doporučuju, hrají jako ďábel. A nabíječka? Ani nemluvím, pokud si jí nezapomenu doma.
Další nezbytností je samozřejmě peněženka. Mám ráda velké kousky, prostorné, aby se mi tam vešlo těch milion věrnostních kartiček ze všech možných obchodů :D Plus malou taštičku z Atmosphere (z německého Primarku) ve které nosím různé slevové kupony apod.
"Překvapivě" nosím i klíče, abych se dostala domů. Mám hrozně moc klíčů a taky přívěsků, abych je rychleji z té plné tašky vyhrabala.


Pokud nejsem někde na cestách, kdy si s sebou beru celou svojí obrovskou kosmetickou taštičku, mám jen malou s produkty první pomoci (balzámy na rty, rtěnku, řasenku a zrcátko). Co si nikdy vzít nezapomenu je krém na ruce. Kdo maže, ten jede! Matlám si je několikrát denně, hlavně ve škole o hodinách.
Snažím se nosit rozpuštěné vlasy, ale když na mě přijde velká krize, musím mít po ruce rychle něco na svázání do culíku. Přítel mi v kadeřnictví pořídil ty "zázračné" gumičky, které netrhají vlasy. K dokonalému účesu potřebuji hřeben, mám Tangle Teezer a nemůžu si ho vynachválit.
Potřebuji mít jistotu, že celý den hezky voním. Krémový antiperspirant Garnier Neo, plus ještě nosím sprej. A můj letošní favorit - Tommy Hilfiger Flower - absolutně božská vůně!!! Jemná, vůně růží, hodně ženská, prostě top.
Podle toho, co mám zrovna na nehtech, si do tašky přihodím i konkrétní lak pro případné opravy.


Věc bez které bych jednoznačně nepřežila, je můj diář. Dostala jsem ho od kamarádky, značka Albi, která má každý rok krásné a veselé designy. Mám denní kalendář, jelikož si píšu každou drobnost, jinak bych to stoprocentně zapomněla.
Od teď s sebou všude tahám sešit (z Tigeru), ve kterém mám vše, co se týká blogu. K tomu pěknou tužku.
Jelikož mě za měsíc čeká maturita, tak ještě na poslední chvíli dočítám povinnou četbu. Momentálně je to knížka Nana od Emile Zola.



Tak co říkáte? Shodneme se na nějaké věci?
PS, díky tomuto TAGu jsem zjistila, že mám absolutně přerůžováno :O :D












4 komentáře:

  1. Tak lak v kosmetické taštičce nenosím, ale Labello je klasika, mám ho moc ráda a taky ho nosím všude sebou. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem se to právě naučila, protože mi vadilo chodit někde s napůl odloupanými nehty ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Vždy jsem překvapená kolik věcí toho mají holky v kabelkách, protože já taková zatím vůbec nejsem :D možná protože nemám dokonalou kabelku :D

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to také chvíli trvalo. A i tak to často přehazuji sem tam :D

      Vymazat