pondělí 27. dubna 2015

Makeup Revolution London v drogeriích Rossman

Přeji krásné poledne,

přicházím s báječnou zprávou. Dnes, tedy 27.4. 2015, je zahájen oficiální prodej značky Makeup Revolution London v drogeriích Rossman. V distribuci je 15 nejoblíbenějších produktů, které však budou doplňovány o další kousky.

Nedalo mi to a musela jsem to jít hned zkontrolovat do naší místní prodejny. No řeknu vám, že jsem si připadala jako detektiv Colombo. Prošla jsem celou prodejnu a nikde nic. Nakonec jsem požádala paní prodavačku, která mě nasměrovala směrem dolů ↓. Čekala jsem bůhví jakou paletu a oni ty chudáčky strčili, jen tak mimochodem, úplně k zemi.

V nabídce jsem našla Fixační sprej na makeup, Tvářenku I love makeup, Sadu na úpravu obočí, Trio paletku s tvářenkou + rozjasňovačem + bronzerem, Paletka 32 stínů, Paletky Matt 1 a Matt 2 a Iconic 3, Paletku s 18 stíny a Paletku 8 tvářenek Sugar. Ceny jsou vesměs stejné jako na internetu.




Popravdě doufám, že sortiment ještě navýší, protože tohle je zatím chabé a nedosahuje to ani na ten počet 15ti produktů.

I tak jsem si s sebou něco odnesla, a to Paletku 18 stínů - What are you waiting for?.




Každý stín má svůj vtipný název.



Paletka obsahuje 18 stínů - 12 třpytivých a 6 matných. Jsou krásně pigmentované a barvy jsou úchvatné. Velmi se mi také líbí velké zrcátko.


Určitě se ještě vrátím pro paletku tvářenek a možná další paletku s očními stíny.

Už běžíte do Rossmana pro svůj MAKEUP REVOLUTION LONDON?

6 komentářů:

  1. Mě naštěstí tahle značka nikdy nezaujala, takže dnes do Rossmanna běžet nemusím :) Nelíbějí se mi jejich obaly nebo co. Nevím proč, ale přijde mi tahle značka horší než e.l.f. a čekala bych 3x nižší cenu, pak bych si možná něco koupila. Za tyto ceny (nebo si trochu příplatím) podle mě pořídím něco hezčího :) Kvalitu tentokrát nehodnotím a neřeším. Ale hezky se u mě projevilo, že mě musí i obal zaujmout. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že ty obaly jsou o ničem a také si potrpím na pěkné designy. Ale když to má pěkný vnitřek, tak je mi to jedno :)

      Vymazat
  2. Je pravda, že ten výběr neni nic moc, ale zas je lepší něco, než nic :)) chystám se na nějakou paletku a tvářenku :))

    OdpovědětVymazat
  3. Konečně i tam se to dá koupit :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  4. Konečně se dá koupit v kamenném obchodě. Už si na ni brousím zuby :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat