neděle 19. dubna 2015

Tiger v Praze

Pěknou slunečnou neděli vám všem,

zhruba před necelým měsícem, konkrétně 23.března, byl na Václavském náměstí otevřen nový obchod - Tiger. Jak toto místo nejlépe popsat? Asi jako ráj všech nejblbinkovatějších blbinek, z nichž alespoň malou část musíte vlastnit.
Najdete zde téměř vše. Obchod je rozdělen na úseky.
V případě pražského Tygra je to takto: Začíná se většinou něčím co upoutá. Při mé návštěvě to bylo papírenské zboží s motivem barevných kapek - sešity různých velikostí, desky, fixy a lepíky (tvaru obláček, pták).




V další části jste mohli nalézt další, nepříliš snadno identifikovatelné předměty. Vhodné pravděpodobně jako humorné dárky. Ocení - li vaši přátelé např. miniaturu mozku, zlatou cihličku jako magnet, cupcake jako držátko na vzkazy, určitě si zde vyberete.

Naproti visí menší výběr elektroniky - sluchátka všech možných i nemožných barev, počítačová myš posázená kamínky, obaly na elektro apod.

Dále se dostanete k rozšířenějšímu sortimentu sešitů, bločků, propisek, papírků, sešívaček, stojánků a jiných kancelářských potřeb.


Přesouváme se do oddělení šperků. Množství hlavně náušnic, tuším, že ne příliš velké kvality. Zato však spoustu zajímavých tvarů a barev. K tomu různé vlasové doplňky, jako čelenky, gumičky s ozdobou.


Jste - li výtvarně nadaní, na rozdíl ode mě, jistě vás potěší část pro tvořivce. Různě barevná a velká plátna, barvy, palety. Pro milovníky scrapbookingu pár ozdobných papírů, lepenek, albumů a já nevím čeho ještě.

Při dalších krocích naleznete oddělení, které dělá tento obchod králem blbostí a kravinek. Hračky, hračky, hračky a pár neznámých předmětů. Tuhle část jsem proběhla svižným tempem a stačila jsem zaregistrovat jen např. lesklou ledvinku, pěnový meč, dřevěnou káču, korálky, komické brýle. Je zde i pár drobností pro uspořádání party. Víc už asi z hlavy nevydoluji.

Obchod také zahrnuje část s domácími potřebami. První, co mě zaujalo, byly police vyskládané barevnými svíčkami. Lahoda pro oko! Můžete si vybrat od tenkých dlouhých svící až po velké a tlusté. Do barvy jsou sladěné i ubrousky s komickými motivy.


Svou domácnosti můžete zkrášlit skleněnými stojánky na svíčky, šperkovnicí, umělými květinami, vázami, lucerničkami atd.


Máte - li pocit, že v drogeriích a parfumeriích se vám nedostává potřebný výběr dekorativní kosmetiky, můžete zabrousit sem - pro nějaký ten lak, oční stíny, lesk či balzám na rty. Ruku na srdce, já bych do toho asi nešla.


Poměrně sympatické oddělení, alespoň pro mě, je s potřebami do koupelny. Různí masážní ježci, houbičky, hřebeny, tácky nebo pumpičky na mýdlo, a hezky barevné mýdlo. K dispozici je i něco z pečující kosmetiky, jako šampóny na vlasy, tělová mléka a tak podobně.


V předposlední části, která trochu souvisí i s poslední částí, se dostáváme do kuchyně. Výběr hrnků, talířů, misek, dóz na sušenky, formičky na led i muffiny, veselé utěrky, tácy a jiné.
Nevím, proč jsem tohle oddělení nevyfotila. Vypadá to, jako bych neuměla vařit, ale to není vůbec žádná pravda! :D

A jdeme ve finále. Velmi frekventovaná část s jídlem. Co mě překvapilo, byl stojan s kořením. Dále můžete ochutnat různé druhy oříšků. Pro milovníky sladkého jsou zde nadměrná balení čokoládových tyčinek, preclíků, snickersek a balení mňam mňam marshmallownů.


Tímto jsme završili naší pouť po Tigeru. Bonusové poznatky, které pro vás mám jsou: Obchod má jen jednu cestu, asi abyste nevynechali žádné oddělení. To se v případě hromadného návalů turistů dost nevyplácí. Buďto se stejně nedostanete k věci, které vás zaujala, protože se před vás bude usilovně rvát jiná slečna. Nebo oddělení ani nezaregistrujete, jelikož jste unášení davem, příp. z naštvání vykličkujete z obchodu sami.
Co se týče cen, je zde evidentní cenový tah 30, 60, 90, 120 kč. Pochopili jste správně, jede se po třiceti korunách. Usoudí - li, že daná věc nevypadá jako za 30 kč, očekávejte, že dostane nálepku s 60 kč (ačkoliv podle vašeho úsudku je tak za 39 kč). Nemyslím si, že je to obchod na denní nakupování. Jednu, dvě věci pro radost a větší vyvětrání peněženky a honem ven.
Osobně mi trochu připomíná Pylones, který je o kus níž.
Já jsem si pořídila retro sešit (60 kč), který mě teda okouzlil a 200 g balení mini marshmallownů (60 kč), které jsou uplně k sežrání!



Už jste se osobně postavili Tygrovi?

Žádné komentáře:

Okomentovat