úterý 14. dubna 2015

Maybelline colorama

Přeji krásné úterní dopoledne,

tuto sobotu jsem absolvovala Národní srovnávací zkoušky - SCIO - na vysokou školu. Osud mi zařídil, že jakékoliv přijímací zkoušky u mě nemůžou proběhnout normálně. Takže jsem zaspala! Naštěstí jsme měli časovou rezervu, díky které jsem to stihla.
Po zkouškách jsem si zaskočila do DMka a za odměnu pořídila nové laky na nehty - Maybelline colorama. Pořídila jsem ho asi za 49 kč.
 


Odstín 311 - Můj nový jarní miláček. Nikdy by mě nenapadlo, že si dám na nehty oranžový lak. Ale po sérii samé růžové a červené jsem dostala chuť na změnu.



Odstín 317 - Na první pohled mě zaujala svým atypickým odstínem. Lak se tváří do fialova. Na nehtech však působí spíše růžově, zvlášť, když se přetře víc, než jednou vrstvou.

Výdrž laku je poměrně dlouhá, i když mě osobně se na už hodně dlouhých nehtech odloupne poměrně brzo. Co musím opravdu pochválit, je pigmentace. Stačí jedna vrstva a už máte barvu jako malovanou. Štěteček je klasický, ale pracuje se s ním dobře.

Jaká je Vaše zkušenost s laky Colorama a oblíbený odstín?

Žádné komentáře:

Okomentovat