čtvrtek 30. dubna 2015

Lovely news & haul | duben

Přeji pěkný den,

i když jsem měla pocit, že jsem tento měsíc rozhazovala jako o závod, ve finále tu mám na hromádce jen pár věcí. Asi je to tím, že jsem vám už některé úlovky ukázala v jiném článku (ZDE). Proto je do měsíčního haulu už nezařadím. Začala jsem s nákupy produktů z mého jarního wishlistu. Příště ho budu muset o něco víc rozšířit :D



Jako první mi v košíku přistál sprchový gel od Balea - Paradise beach. Původně jsem měla v plánu pořídit Tropical sunshine, ale po lepším očuchání jsem se rozhodla pro růžovou variantu. Je to kombinace ananasu a kokosu, což je trochu paradox, protože kokosové produkty normálně ráda nemám.


Jako další následoval lak na nehty Rimmel - Peachella z řady od zpěvačky Rita Ora. Už se nemůžu dočkat, až si s ním nalakuju nehty. A jestli bude tak kouzelně pěkný i na rukou, tak se mnou půjde i k maturitě, pro štěstí :)


 Procházela jsem Palladium a najednou můj pohled ulpěl na obchodu Dermacolu. Ani jsem nevěděla, že ho tam otevřeli. Okamžitě jsem tam zamířila, no krása pohledět. Všude barvy, barvy, barvy. Na doporučení Péti z Petralovelyhair jsem se zaměřila na tělový krém s melounovou vůní. Já takový melounofil! :D Jednou jsem čuchla a musel být můj.


A když už jsem byla v tom, zaokrouhlila jsem svůj nákup u Dermacolu leskem na rty v odstínu 09. Slečna prodavačka mě totiž upozornila, že je momentálně ve slevě za 50 kč! Vybrala jsem si nejsvětlejší barvu, má v sobě trochu třpytek.


Už delší dobu jsem chtěla zkusit nějakou micelárku, když je to tak velký hit. Nejprve jsem šla po té od Garnier s růžovým víčkem, ale nakonec jsem odcházela v ruce sice s Garnier ale speciálně pro smíšenou až mastnou pleť. Tak uvidíme, co to bude za zázrak.


Už jste mohli zaznamenat, že k nám do drogerií Rossman přišla značka Makeup Revolution London. S velkou slávou jsem si odtamtud odnesla Paletku 18 stínů - What you waiting for?
Určitě vám na ní ještě připravím samostatnou recenzi, protože si to určitě zaslouží.


Po straaaaaaašně dlouhé době jsem si koupila něco na sebe. A v dalších dnech v tom budu muset pokračovat, jelikož mám "krizi prázdné skříně" :D V Reserved měli akci 50% slevu na trička. Jelikož mám poslední dobu spíše sportovní náladu, investovala jsem do obyčejného bílého trička s jednoduchým potiskem. Vlastně ani nevím, co je tam napsáno, nechtělo se mi překládat. Tak snad jsem si nekoupila nějakou sprosťárnu :D


Jako poslední tu mám malé překvapení. A překvapení bude, jak jinak, pro vás. Můžete se těšit na nějakou tu soutěž. Sice času je ještě dost, ale kdo si počká, ten se dočká.
Uhádnete co je v krabici? ;)

4 komentáře:

  1. Taky používám tu modrou Garnier micelárku, je super... a lakům Rita Ora jsem taky propadla, jsou sladké.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně popravdě zatím moc nesedí. Ale laky jsou jednoznačně top.

      Vymazat
  2. Super věci, to tričko je krásné. Mimochodem, od makeup revolution si chci taky něco pořídit :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ;) Určitě pořiď. Myslím, že je to dobrá investice.

      Vymazat