neděle 26. dubna 2015

Dekorativka.cz haul

Ahoj všem nakupujícím maniakům a maniačkám,

při vybírání a nakupování produktů mám ráda, když se na ně můžu mrknout zblízka, osahat si je a potěžkat a v případě zalíbení si je hned odnést domů. Přece jen o tom to správné shoppování je, podnikat pěší túry po co nejvíce obchodech a odcházet šťastné a s plnými taškami v rukách.
Avšak když už má člověk nějaký výrobek vyzkoušený a ví přesně po čem jde, nabízí se zde varianta nakupování přes e-shop. Kolikrát mají internetové obchody daný produkt dokonce levnější (i po přičtení poštovného :D). A to se přece vyplatí! Někdy nám nic jiného ani nezbývá, jelikož některé vychytávky ještě nejsou v oficiální distribuci u nás.
Já osobně mířím na e-shopy právě v případě nedostupnosti v kamenných obchodech. Za jeden z nejlepších e-shopů s kosmetikou, ať už dekorativní nebo pečující, považuji server Dekorativka.cz.
Mají velký výběr především značek, které pravidelně a často přidávají o žádoucí trendy. Sortiment od jednotlivé značky už je pak početně různorodý a někdy se dostanete jen ke 3 produktům a konec. I tak nepochybuji, že si vyberete. Vše je pěkně přehledné a cenově dostupné. Dodání bleskurychlé a s objednávkou přijde vždy nějaký vzoreček. Naposledy jsem byla dokonce obdarována malým pytlíčkem Haribo medvídků :)

Můj poslední úlovek byl ve skutečnosti mnohem obsáhlejší, ale minimálně polovinu jsem již poslala dál jako dárek pro své přátele.

MUA (Makeup Academy) Blusher - Jestli mě něco baví zkoušet, tak jsou to právě tvářenky. Od oka jsem podle obrázky vybrala odstín 4, který má v reálu takovou broskvovou barvu. Když přejedete prstem, vypadá to, že naberete nic moc vrstvu, ale zdání klame. Štětcem stačí jemně nabrat a máte skvělou pigmentaci. Je velmi jemně mletá a nepráší. Na tváři působí přirozeně a dělá pěkné zdravé tvářičky.
Cena 59 kč.



MUA (Makeup Academy) Bronzer - Do sbírky jsem rovnou od stejné značky zařadila i bronzer. Toto je odstín 2. Je už poměrně tmavý, takže nic pro bledulky. Konzistence je stejná jako u tvářenky. Má v sobě malé množství třpytek. Opět se hezky nanáší.
Cena 59 kč.


E.l.f. Eyebrow Kit - Na úpravu obočí používám klasickou tužku. Kosmetický průmysl je však pestrý a tak vymyslel nanášení pomocí gelu a pudru. Nejprve na obočí nanesete gel (tmavší část) za pomoci zkoseného štětečku a následně to přepudrujete pudrem (světlejší část). Já mám odstín light, i tak je na mé obočí poměrně tmavý. Balení obsahuje i zrcátko, což je praktické.
Cena 105 kč.



Essence Lipliner - Popravdě jsem tužky na rty nikdy nepoužívala. Stačilo mi máznout rtěnku, nebo lesk a bylo vystaráno. Postupem času jsem však svému líčení chtěla dodat zase něco nového. Začínám zlehka a proto jsem si koupila odstín 11 In the nude. Když mi přišel, byla jsem poměrně zklamaná, barva dle mého názoru zdaleka nepřipomíná nude, ale spíše hnědou. Zkusila jsem na ní nanést tělovou rtěnku a ejhle, barvy docela splynuly.
Cena 29 kč.


E.l.f. Eyelid Primer - Pro kvalitnější nalíčení jsem si pořídila primer, který se používá především jako podkladová báze pod oční stíny, čímž se prodlouží jejich výdrž a zároveň je oční víčko chráněno před vysušením. Tento má krásný pleťový odstín sheer. Jediné, co mi trochu vadí a upoutalo mě při prvním použitím, je nepříliš libá vůně.
Cena 45 kč.


Essence Eyeshadow brush - Do štětcové sbírky jsem pořídila klasický oční štětec, vhodný na nanášení očních stínů na celé víčko. Asi od něj nečekám velké zázraky a beru ho spíše jako rezervní, ale nemohla jsem odolat tomu roztomilému jarnímu designu.
Cena 39 kč.


Makeup Revolution London Palette - Jak se říká, to nejlepší na konec. Na tento produkt jsem se těšila jako malá holka. Dlouho jsem se nemohla rozhodnout, jakou barevnou kombinaci zvolím. Nakonec volba padla na paletku Iconic 2, která v sobě nese směs odstínů zlaté, bronzové, hnědé.
Ačkoliv jsem stíny ještě nezkoušela na oku, jsem malinko skeptická. Mám dojem, že by si zasloužily o něco více pigmentace. Navíc některé poměrně dost práší. Ale co já vím, třeba mě příjemně překvapí a určitě vyzkouším i jiné kombinace.
Cena 209 kč.




2 komentáře: