neděle 6. prosince 2015

Drážďany 2015 | Primark haul

Pěkný den,

minulou sobotu jsem přesvědčila přítele, abychom vyrazili na jednodenní předvánoční výlet do Drážďan. Jela jsem tam především s cílem pokoupit nějaké drobnosti pro blízké k Vánocům - a to v Primarku. Navíc jsem byla zvědavá, co nového zase vymysleli.


Pokud se také chystáte vyrazit na nákupy, dopředu vás upozorňuji, že v tuto předvánoční dobu je to výprava jen pro silně otrlé a lidimilující osoby. Nic pro klaustrofobiky a ty z vás, kteří mají panickou hrůzu z velkých davů.
Cesta do Německa byla naprostá pohoda, po dálnici to svištělo jedna báseň. Po příjezdu do centra - tragédie. Rozhodně doporučuji, abyste do města přijeli co nejdřív po ránu (cca do 8 hodin). My jsem dorazili asi kolem desáté a do dvanácti jsme jezdili sem tam a stáli na semaforech a hledali volná parkovací místa, která nám doslova mizela před očima.
Parkovat se dá přímo v garážích obchoďáku Centrum Galerie na Prager Strasse. My jsme ulovili volné místo na placeném parkovišti (5 euro/den) hned kousek od obchodního centra. Také se připravte na to, že ze všech stran se před vás budou neomaleně cpát jiná auta (plná Čechů), kteří bojují o poslední volné místo, stejně jako vy.

A všude je plno LIDÍ, LIDÍ, LIDÍ, LIDÍ, LIDÍ, LIDÍ, LIDÍ, LIDÍ, LIDÍ, LIDÍ.......... A ještě mnohem více, než si vůbec dokážete představit!


Co se týká nabídky, určitě si každý najde to své. Od luxusnějších kousků až po ty největší kravinky. Avšak vzhledem k těm davům je hodně těžké se tam zorientovat a v klidu si najít to, co potřebujete. Spíše jste vždy davem odsunuti, kde si buď něco vyberete a nebo vás odstrčí zase jinam. Občas to vzdáte i dobrovolně,
Pár věcí jsem si i tak odvezla, přičemž zhruba tak polovina jsou dárky pro mé blízké.


Obyčejné černé triko s dlouhým rukávem unosím pokaždé. Tohle stálo 3 €, přičemž měli více barev a vzorů.


Trochu veselejší sportovní tričko, líbilo se mi hlavně tím úplně jednoduchým střihem.


Mají tam skvělou část s mnoha různými blůzičkami a košilemi, které se však nijak extra cenově nevyplatí, stojí cca 13 €.



Hrozně se mi zalíbila tato noční košile ve střihu jako právě "normální" košile. Navíc je z velmi příjemného materiálu a ty růžičky jsou moc pěkné.



Kosmetických taštiček mám samozřejmě kvanta, ale téhle jsem prostě nemohla odolat.


Těšila jsem se, že se zásobím spoustou nových svíček, ale bohužel byly v regálech již dost probrané a popravdě mi ani moc nevoněly.



Na první pohled jsem se zamilovala do těchto vánočních kartiček. Nejprve jsem se domnívala, že jsou to takové ty jmenovky na dárky. Po rozbalení jsem však zjistila, že jsou to krásná přáníčka. V balení jsou 4 druhy po 5 kusech a ke každému tam je i malá obálečka. A stáli jen 1,50 €.

Dále už tu mám dárky pro ostatní.


Ano přiznávám, jsem ujetá na jakékoliv měkké polštáře a přikrývky a připadá mi to i jako fajn dárek, obzvlášť na zimu. (Srdíčko je ještě moje :D ).



Nechápu, jak někdo může neocenit ponožky jako dárek. Od té doby co cvičím, a mám spotřebu 2 párů na den... Tyto jsou konkrétně jako malá pozornost pro mé klientky.



Co se týká trhů, prošli jsme si Altmarkt jen tak zběžně. Jednak dost pršelo a byla poměrně zima, druhak jsme měli už dost hlad. Stihli jsme však ochutnat klobásu a jakési slané kynuté knedlíčky, které byly posypané moučkovým cukrem.





Chystáte se také do Drážďan na nákupy, či na trhy? :)

1 komentář: