sobota 1. srpna 2015

Wake up, Darina | Don´t worry, be happy + August events

Dobré odpoledne přeji,

a je to tady! Prázdniny se přehouply do své druhé poloviny a někteří z vás začínají mírně podléhat panice. Co se týká mě, oficiální prázdniny mi odstartovaly 20.května - v den, kdy jsem úspěšně složila maturitu. To znamená, že mám za sebou už přes dva měsíce lenošení, užívání si atd. - řeknu vám, že to byla vážně paráda (maturanti mi určitě rozumí). Tenhle luxus bych si byla bývala mohla dopřávat ještě v srpnu a září, ale to jen za podmínek, že bych v říjnu nastupovala do prváku na vejšku. Asi jste však všichni pochopili, že tomu tak není, jelikož letos se na vysokou školu ještě nechystám.


Místo toho jsem si na rok naordinovala práci. Proč? Protože v době, kdy si lidé stěží najdou práci, se tato nabídka prostě nedala odmítnout. Protože každá koruna do začátku se mi, jako znovu budoucímu studentovi, bude hodit. Protože roční praxe mi přinese mnohem lepší nabídky dalšího zaměstnání. A také proto, že si potřebuji od školy na chvíli oddechnout - celý čtvrťák jako takový a maturita, pro mě bylo velice náročné období, které mi sebralo i tu nejmenší chuť do učení.
Celý rok budu působit v administrativě a mou náplní bude také práce s klienty. Navíc v oblasti, která mi není příliš známa, což mi dává další příležitost k tomu, naučit se něco nového.

A tak i když se všichni děsíte, že vám zbývá už jen měsíc nebo dva do konce prázdnin, vzpomeňte si na mě, protože já nastupuji do pracovního procesu už v pondělí. A jéje!
Nejvíc se netěším na ranní stávání, kterému jsem si během volna s libostí odvykla. I moje pracovní doba není příliš přívětivá k tomu, abych se přes den dostala ještě někam jinam, než do kanceláře.

I tak se snažím být pozitivní a radovat se z akcí, na které se podívám alespoň o víkendu. Letní čas je nejideálnější dobou na vymetání eventů, co si budeme povídat. A proto vám přináším pár, které si osobně rozhodně nenechám ujít.
Festival, který si koná dnes a zítra na Střeleckém ostrově. Můžete si zde pořídit originální kousky od osobitých autorů, ochutnat skvělé jídlo a zatančit si do rytmu různých kapel, jako např. Eddie Stoilow.
Vstup je zdarma, pejsci vítání.




















Moje naprosto srdeční záležitost, na kterou se moc moc těším. Blogesky opět uspořádaly toliko očekávaný výprodej blogerských šatníků, k tomu přidaly trochu pohybu, rozlily super drinky a vznikla super letní akce, která se koná na tom nejletnějším místě, a to ve Žlutých lázních.
Vstup s plnou peněženkou a dobrou náladou.



















Kdo by neznal každoroční a největší beach open air festival u nás. Skvělá hudba, pláže, voda a stejně dobře naladění lidé kolem - co víc si můžete přát, zažít na té nejlepší letní party. Posbírej partu kámošů a vyrazte si společně pořádně zapařit.






Žádné komentáře:

Okomentovat