sobota 22. srpna 2015

25 faktů o mně | 25 facts about me

Krásný sobotní den,

pro dnešek jsem se rozhodla, že se s vámi tentokrát podělím o pár informací z mého života. Přeci jen Wake up funguje už půl roku, a tak je ten správný čas, abyste se o mně dozvěděli něco víc.
Fakta o mně jsem se rozhodla rozdělit do tří skupin - prvních deset faktů jsou nejběžnější informace, které v našem životě říkáme téměř na potkání. Druhá část se věnuje zajímavostem a detailům z mého života. Ve třetím odstavci najdete pět podivností.

Doufám, že se o mně dozvíte spoustu zajímavého a možná i vtipného :)





1. Jmenuji se Darina - spoustu lidí se mě ptá, zda se jedná o české jméno. Ano, jméno je české,     vyskytuje se i v kalendáři (22.9.) a vybrala mi ho babička (taťkova máma). Osobně jsem pyšná, že se nejmenuji Máňa, Květoslava apod.
Od pár známých jsem se dozvěděla, že jejich pes, kůň a morče se také jmenují jako já. Haha :D

2. Narodila jsem se 2.12.1995 v Plané u Mariánských Lázní. Ale celý život žiji v Praze (nepočítaje těch pár měsíců po narození). Naše hlavní město mám ráda nade všechna ostatní a v životě bych se z něj neodstěhovala. Jsem Pražák s velkým "P"!

3. Celý svůj život bydlím v panelovém bytě 3+1, který naštěstí spolu s rodiči neustále rekonstruujeme a vylepšujeme.
Zhruba před dvěma a půl lety se přestavby dočkal i můj "dětský" pokoj, který se právě z dětského přetransformoval na studentský. Celý jsem si ho zařídila (vymalovala, sestavila nábytek, vydekorovala) sama. Je laděn ve fialovo bílé kombinaci.

4. Jsem jedináček! A jsem za to neskutečně šťastná. Představa, že bych se měla o pokoj dělit se sourozencem je pro mě nepředstavitelná.
Chvíli jsem však měla období, kdy jsem sourozence chtěla. Avšak jen miminko, které až by povyrostlo a začalo se příliš projevovat, tak bychom ho vrátili :D

5. Máme pejska Jimmíka, je to maltézáček a před šesti dny oslavil své 8.narozeniny. Celá naše rodina ho miluje a také se o něj stará, jako o miminko (náhrada za sourozence). Miluji ho z celého ♥ a je nepostradatelným členen famílie. Bohužel si za svůj relativně krátký život prožil jisté zdravotní strasti, které jsme však společným úsilím překonali a náš Jimmíček je zase veselý a zdravý pejsek plný elánu.
Když jsem byla mladší, měla jsem ještě morčátko Šmoulu. Měl rád drbání na krku.



6. Přes dva roky jsem šťastně zadaná a doufám, že ještě dlooouho budu :)

7. Vystudovala jsem čtyřleté gymnázium, na kterém jsem koncem května úspěšně odmaturovala -uffff! Vysokou školu jsem si odložila až za rok a pustila se do práce.

8. Narodila jsem se jako bruneta, žiju jako bruneta a dokud nezešedivím, tak i zestárnu jako bruneta. Jednou jedinkrát jsem, jako malá, měla pár blonďatých melírů.
V poslední době jsem měla nutkání, nechat si udělat ombré. Avšak můj nepříliš kvalitní stav vlasů, mi v tom nakonec zabránil.

9. Moje oblíbené číslo je 2. Nevybrala jsem si ho, ale bylo mi jaksi osudově přisouzeno. Pár příkladů za vše - narození 2.12. ve 12:22 (a to jako vážně!), stejně tak součet celého data narození mi dá číslo 2, svátek 22., bydlíme ve 2.patře atd.
Výjimkou je však to, že bývám raději první než druhá :D

10. Jednu konkrétní oblíbenou barvu nemám. Líbí se mi jich hodně, ale ujetá jsem na černou, šedou a podobně ponurejší barvy. Avšak vyhýbám se červené a oranžové, které mi ani nesluší. A příliš nevyhledávám ani zelenou a žlutou.

11. Jsem alergická na tolik věcí, že mě překvapuje, že jsem stále na živu :D Mám alergii dokonce i na psy a tak když jsme se rozhodovali, kterého si pořídíme, padla volba právě na maltézáčka, který má být antialergický.

12. Zhruba tři roky pracuji jako lektorka ve fitness a vedu skupinová cvičení. Přičemž cca před rokem jsem se stala i oficiálním osobním trenérem. Jelikož miluji sport a fitness, tak se mi můj koníček stal i prací.

13. Miluji léto a nesnáším zimu! Takže ačkoliv se poslední měsíc nedalo téměř dýchat, já jsem si užívala pořádné léto.

14. Neumím lyžovat ani běžkovat. Na horách jsem byla jen dvakrát v životě, z toho jednou jsem tam bobovala. A podruhé, když jsme byli se střední na lyžáku, jsem po jednom dni na svahu raději onemocněla hnisavou angínou a musela odjet domů.

15. Nedokážu si představit jediný den bez hudby. Častokrát doprovází mojí náladu a pocity. Přála bych si, aby mi hudba hrála v mém životě (jako ve filmu).

16. Stále nejsem řidič, ačkoliv jsem dostala řidičák jako dárek za maturitu. Ale vzhledem k mé neustálé vytíženosti v práci, nejsem schopná najít si čas na jeho zrealizování. A dost mě to mrzí!

17. Považuji se za multi člověka. A to z důvodu toho, že mě baví asi milión věcí na světě. Ráda čtu, tancuji, sportuji, vařím a peču, chodím ven s přáteli, vyrábím šperky, píšu...
Každý rok se nadchnu pro nějakou novou činnost.

18. Jsem silně fixovaná na sváteční dny. Vždy když má někdo svátek, narozeniny, výročí, nebo jsou Vánoce, Velikonoce, Valentýn - obdarovávám s láskou své nejbližší. Baví mě pro ně vymýšlet nové a lepší dárky a mám samolibý pocit když vím, že jsem se jim trefila do vkusu.

19. Přála bych si vylepšit si svou angličtinu a němčinu na top úroveň. A dále bych se ještě ráda naučila mluvit španělsky a anglicky. Doslova závidím lidem, kteří šprechtí deseti jazyky.

20. Můj životně nejoblíbenější seriál byli, jsou a budou Simpsonovi. Viděla jsem každý díl, a to nejméně sedumdesátkrát (věřte, že nepřeháním).

21. Když piji čaj, šťávu nebo podobné pití, vždy nechávám trochu tekutiny na dně a zásadně jí nedopíjím. Ptejte se mě proč?! Prostě proto!

22. V dešti mě značně obtěžuje nosit deštník. Proto jsem kolikrát ochotná promoknout úplně na kost, jen abych ho nemusela vytáhnout (stejně ho mám většinou doma).

23. Nevystrkuji nohy zpod peřiny. I kdybych se měla uškvařit, nechávám si je po celou noc přikryté.

24. Jsem ujetá na klíče. Kdykoliv se má cokoliv odemykat/zamykat (auto, dům, kancelář), hlásím se jako hlavní vrátná :D

25. Chodím všude o půl hodiny dřív. Sice potom nadávám, že jsem si mohla ještě přispat, dojíst jídlo apod. Ale stejně radeji obětuji svůj volný čas, než abych přišla pozdě - to je pro mě noční můra.

Snad jsem se vám přiblížila zase o kousek blíž. Možná jste se v některých bodech také našli, v tom případě mi dejte rozhodně do komentářů vědět, v čem jsme si podobní, a nebo naopak úplně odlišní :)

2 komentáře:

  1. U 23. mě napadlo - máš taky ten zvyk, že nedokážeš usnout bez peřiny? I kdyby bylo 30°, nemohla bych spokojeně usnout bez peřiny a když vystrčím nohu, mám blbý pocit, že mi ji něco ukousne. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jop, také musím být alespoň z poloviny přikrytá. A strach z toho, že mě něco kousne do nohy, jsem mívala jako malá :D

      Vymazat