sobota 26. září 2015

Dny Marianne | Haul

Příjemné sobotní poledne,

jsou tomu dva týdny, co skončily - mezi ženami velmi populární - Dny Marianne. Poprvé jsem k tomuto "nakupovacímu festivalu" přičuchla minulý rok, kdy mě časopisem se slevovými kupony obdařil můj taťka. Letos jsem si na ně však počíhala sama.
Mně osobně do oka padlo zhruba kolem 15ti obchodů - nevím jestli je to málo, či tak akorát. Některé obchody jsem dokonce ani neznala a další pro mě byly moc daleko. Snažila jsem si sestavit svůj nákupní program tak, abych vše sehnala v jednom (mně nejbližším) nákupním centru.
Proto mě trochu mrzelo, že jsem nevyužila slevy do Adidas a Nike, jelikož se mi nechtělo až na Příkopy :D

Měla jsem v plánu navštívit takové ty klasiky - Douglas, H&M, Lindex, A3 Sport, Tezenis, F&F Sephora atd. Ve finále se moje nákupní tour zúžila asi jen na pět obchodů, a to právě z důvodu lačných mas žen, které byly jít díky slevám přes mrtvoly :D Mám při nakupování ráda svůj klid a prostor a tak jsem raději oželela pár kousků, než abych se nechala ušlapat.

I tak mám ze svých letošních úlovků radost, vesměs jsou to totiž i věci, které jsem již nutně potřebovala. Tak jdeme na to!

Cíleně jsem šla do Douglasu, pro svůj milovaný fialový lak na vlasy (krásně voní a perfektně drží) od Tony&Guy - na jejichž sortiment byla 50% sleva. No nekup to!
Avšak co se mi nestalo. V tom návalu lidí a nepřirozeném světle, jsem omylem sáhla po šedé variantě, tedy po střední fixaci. Ale snad se tak moc nestalo a lak bude pracovat stejně kvalitně.


Původně jsem si chtěla ještě pořídit ochranný sprej na fénování a žehlení, ale ten byl již bohužel vybrán.

Další zastávkou byl Lindex, kam jsem šla okukovat nějaký pěkný klobouk na podzim, ale jejich ceny mě dost odpudily. Naštěstí mě zaujal krásný svetřík z jemného materiálu a s krásným střihem, do chladnějších dnů jako dělaný.


Poměrně mě překvapilo, když jsem v seznamu obchodů nenašla slevový poukaz do Reserved - můj milovaný. I tak jsem zašla a vybrala si super jeggins. O to větší radost jsem měla, když mi prodavačka na pokladně pověděla o 20% slevě - takže jsem je měla o stovku levnější, hurá hurá! Takové překvápko vždy potěší.


To by nebyl pořádný haul, kdybych si s sebou domů neodnesla nějaký sportovní kousek. Poměrně mě začíná bavit fitness móda z H&M. Vyhlédla jsem si jednoduché a volné tričko na pilates. Ačkoliv svou kvalitou úplně neodpovídá ceně tří set korun, ve slevě to byla cena přeci jen přijatelnější.
Nejvíc mě na něm baví barva a vzor, a také obloukově střižený dolní lem.


Neodmyslitelnou zastávkou pro mě byl obchod Tezenis. Jestli existuje místo, kde si vždy vyberu spodní prádlo, je to právě tento. Tedy abych to upřesnila, vždy odcházím s novýma kalhotkama (tangama). Mají několik druhů střihů (od tang, přes brazilky ke klasickým), materiálů (hladké, krajkové, klasické látkové) a barev (hodně hodně moc barev). Jsou kvalitní a velmi pohodlné na nošení.
Tentokrát jsem si vybrala jedny šedé z klasického materiálu a dvoje hladké, sytě růžové a petrolejové (fotka trochu zkresluje).
Toto trio mě stálo po slevě asi 245 kč. A i v plné ceně je pořídíte za 299 kč (kus za 109 kč). Doporučuji!


Tak takové byly mé Dny Marianne. A co jste ulovily vy? S tím se mi pochlubte do komentářů.

5 komentářů: