neděle 16. srpna 2015

Bloges Beach Market | #blogesrobesknowthebest

Zdravím,

jestli mě něco baví, tak jsou to letní party na pláži. A jestli mě baví něco ještě dvakrát tolik, tak jsou to letní party v podání Bloges Robes. Proto holky neváhaly a zorganizovaly v pořadí již 3. BLOGES (BEACH) MARKET. Tentokráte se tahle skvělá akcička konala ve Žlutých lázních, což byla už poloviční záruka supr zážitku. Nemohla jsem ani dospat, jak moc jsem se na tuhle akci těšila...

Pomyslné brány do beach prostoru se otevřely přesně v 11:00, přičemž hned u vstupu vám fešáci od Frisco nabídli osvěžující welcome drink. Na pláži bylo vytvořeno několik samostatných zón.
  • Beauty lounge - Mohli jste se zde setkat s Miou z Kissbooku a popovídat si s ní o kosmetice, případně se od ní nechat rovnou nalíčit. Stejně tak byl všem k službám vizážista od značky Rimmel.

  • Workout area - Místo, kde jsme hned na začátku pozdravili slunce při lekci Yógy. Dále jsme si zasurfovali na souši díky Fitness Surfset a na závěr jsme si protáhli těla při Body Balance.
  • Shopping area - Zóna, která byla zaplavená nonstop od začátku až do konce. Co se týká blogerské shopping zóny, mohli jste si udělat radost díky hadříkům od Bloges Robes, The Nattiness, DBlog, Time To Fit, Check Czech Fashion, Love Fashion, BK Blog, Beauty Bellas a Anna Rekua.

Zájem byl samozřejmě veliký a tak byl opravdu boj, získat pro sebe ty nejlepší kousky. Výběr byl veliký - od triček po šaty, kabelek po boty a doplňky. A tak jsem hledala a hledala a našla jsem si dvě věcičky (barevné kimono od Týnky a khaki trenchcoat), které mě naprosto uchvátily a byla jsem plně spokojená.


Konečně jsem také měla možnost pořídit si lahev od Zing, tak doufám, že mi pomůže v boji s mým nepravidelným pitným režimem. No a po ochutnání pesta jsem nemohla odolat a jednu pálivější variantu jsem si odvezla domů. (A to pozor, pálivé věci nesnáším - ale tohle pesto je tak vyvážené a nevím co všechno s tím udělali, že mi i ta ostrost zachutnala).


Ten, kdo již uspokojil svojí fashion potřebu, zamířil do sekce, kde své výrobky nabízely různorodé firmy (samozřejmě jen to nejlepší a nejstylovější a to na doporučení BR). A tak část pláže lemovaly lahve od Zing Anything, kosmetika Rituals, božské plavky od Relleciga, osobité šperky Symbol 4 You a Spirit Beads, trendy kousky od MDMA, stylové žabky Havaianas, boty na míru Naboso a legendární Paez.
Občerstvit jste se mohli Mladým kokosem a těstovinami s pestem hned několika druhů od Pesteria.
A pro ty rukodělně zručné tu byly připravené holky ze ZOOTu, které s vámi vyrobily boho květinovou čelenku. A nebo nalepily tetování.
Po Vltavě se každou chvíli plavily paddle boardy, které byly k zapůjčení zdarma.



Skvělou atmosféru také udržovali DJs Identic, kteří mixovali cool summer sety.
Když jste kvalitně vyvětrali peněženku, byl ten správný čas na plážová selfíčka, která vám díky hashtagu #BLOGESBEACHMARKET vytiskl přímo na místě Instagraf - šikovný přístroj. A když jste hodili úsměv na kluky, kteří tento stroj spoluovládali, udělali vám kopii i pro kámošku. Skvělý vzpomínkový suvenýr!


Program byl tak neskutečně nabití, že bylo občas potřeba svalit se někam k odpočinku a nabrat síly na další tažení. Proto bylo na pláži k dispozici dřevěné posezení, houpací lavice, obří polštář, houpací síť a všude plno písku přímo od moře. Prostě báááájo a pohodička!


Blogesky opět zářily - usměvavé a nabité neskutečnou energií, v krásných outfitech a s cool indiánskou čelenkou na hlavě. Ty holky mají prostě šmrnc a nikdy nezklamou! :)

(zdorj: FB/BlogesRobes)

Osobně jsem se nejvíc těšila na BR, dále na Miu a Natálku - všechny holky byly tak strašně moc přátelské a veselé. Prostě osobní setkání je nejlepší zážitek.
S trochou štěstíčka se podařilo po celý den udržet i krásné hot počasí a market byl opět jedním z nejlepších summer eventů a já už se nemůžu dočkat, co holky vymyslí na příště! ♥
BLOGES ROBES KNOW THE BEST

Žádné komentáře:

Okomentovat