pondělí 28. září 2015

Autumn closet | Lindex

Příjemné sváteční dopoledne,

podzimní období se nekompromisně přihlásilo a já opět, jako každý rok, zjišťuji, že jsem na něj velmi nepřipravená. Žádné teplé kabáty, uzavřené polobotky ani slušivé svetříky - to vše mi ve skříni chybí.
K mé radosti však v Palladiu otevřeli největší obchod Lindex. A jelikož je to můj velmi oblíbený obchod, rozhodla jsem se, že si podzimní outfit sestavím právě z lindexích kousků.

 

  • PONČO a podobné přehozy jsem si oblíbila už minulou zimu, kdy jsem vysedávala dlouhé zimní dny ve škole a mrzla. Ponča jsou takové elegantní deky, do kterých se můžete zachumlat a příjemné vás zahřejí. A jelikož jsou módní designéři velmi tvůrčí, vyberete si z mnoha slušivých vzorů.
  • KLOBOUK se stal velmi trendy doplňkem. Nikdy předtím jsem si nedokázala představit, že by se mi tento retro kousek mohl kdy líbit. Avšak stačilo potkat pár elegantních slečen a věděla jsem, že jeden klobouček také musí přistát v mé skříni. Jediným mým problémem je to, že každý klobouk, který ozkouším, je mi velký.
  • ŠATY na období podzimu a zimy většinou sklízím hluboko do skříně. Jsem velký zimomřivec a holé nohy by pro mě byly utrpením. Někdy však přijde chvíle, kdy do práce nebo na schůzku nemůžete vyrazit v jeans a babičkovsky upleteném svetru - proto můžete sáhnout po dlouhých úpletových šatech s dlouhým rukávem. A pokud vám hezky sednou, obepnou vás a budete v nich mít postavičku jako lusk.
  • KABELKA  je nezbytným estetickým i praktickým doplňkem každé ženy. Bohužel se mi častokrát stává, že místo kabely musím sbalit všechny své nezbytnosti do sportovních tašek apod. I tak by měla mít každá dáma po ruce elegantní variantu. Tato je pro mě ideální také tím, že má i pásek na crosbody.
  • ŠPERK může rozzářit i ten nejjednodušší a rádoby potemnělý outfit. Osobně jsem si velmi oblíbila perličky a šperky z růžového zlata. Co se týká nošení právě šperků, střídají se v mém životě období, kdy si do uší jen rychle strčím náušnice a jindy bych se jimi nejraději ověsila jako na pouti.
  • KOSEMTICKÁ TAŠTIČKA je věc, kterou pravidelně střídám. Jednou je pro mé kosmetické pomůcky příliš malá, podruhé zase příliš velká a nakonec zase příliš malá. Odvíjí se to přesně od mých problémů, zda dokážu věci nacpat jen do té titěrné kabelčičky.
Jak jste vy připraveny na podzim? Máte již svou podzimní kolekci připravenou, či se teprve chystáte vyrazit na nákupy?

3 komentáře:

  1. Mooooc se mi líbí kloubouk a šatičky. :) Jinak řeším úplně ten samý problém, každý rok zjišťuji, že nejsem dostatečně vybavena a přijde mi, že pak nosím pořád to samé a možná i proto nemám ráda zimní období. :( :)
    Naiv by Iveta Vankova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já i když si pořídím něco hezkého, tak je mi kolikrát taková zima, že se raději hlavně zachumlám od hlavy až k patě a nějaká paráda jde stranou :/ :D

      Vymazat