úterý 13. října 2015

Blogerka roku 2015 | Nominovaná


Velmi aktuální a žhavou událostí je momentálně, na blogové scéně, BLOGERKA ROKU 2015.
Proto jsem neváhala a jala se hlasovat pro mé oblíbené blogy, právě na stránce Blogerka Roku.
Brouzdala jsem po všech kategoriích a pozorovala letos nominované blogy. K mému převelikému překvapení jsem zjistila, že jsem také mezi nominovanými a to v kategorii Cosmo objev! Ještě teď se ve mně mísí překvapení, radost, trochu nedůvěra a opět veliké nadšení.
Nenapadlo mě, že by někoho Wake up po pár měsících fungování zaujal natolik, že by mu stál za nominaci v této soutěži. Nicméně tímto děkuji tomu, kdo to udělal - mám z toho obrovskou radost a o to víc vím, že to moje psaní není zbytečné. Konkurence je sice hodně veliká, ale mně se líbí i toto gesto podpory.

Když už tam tedy jsme, prosím Vás o hlas, máte - li chuť Wake up podpořit ještě o trochu víc! :)
Hlasovat můžete zde http://www.blogerkaroku.cz/nominovane-blogy - jsem téměř u konce ("W"). Po kliknutí na "hlasovat" se vás to zeptá na pár podrobností a pro potvrzení hlasu je třeba ještě odkliknout odkaz, který vám automaticky přijde do e-mailu.

A abych se tu jen nepoplácávala po rameni, tak prozradím, pro které blogy jsem hlasovala letos.
V beauty je to pro mě rozhodně Petralovelyhair, za fashion vedou A Cup of Style. Nejtěžší kategorií pro mě byla life - zde je plno skvělých a kvalitních blogů, které sleduji a které bych také ráda podpořila - nakonec to letos vyhrál Dblog (ale kdyby bylo povoleno více hlasů, rozhodně zahlasuji pro Kissbook, Time To Fit, Bloges Robes, The Nattiness, The Salad by Leni apod.)
Stejně tak pestrý výběr, je dle mého, v kategorii Cosmo objev - díky tomu jsem měla možnost vypátrat nové oblíbence, které budu sledovat.

Kdo je vaším letošním favoritem?

Pusu a díky za nominaci, Darina :)

4 komentáře:

  1. Táto súťaž je dobra k tomu, že sa vytvorí zoznam blog, lebo o mnohých blogoch som ani len netušila. Len škoda, že zoznam nie je k dispozícií aj po ukončení hlasovania.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s tebou souhlasím! Také jsem díky tomu našla pár fajn blogů, ke kterým bych se asi jen tak nedostala.

      Vymazat
  2. Jé děkuji, moc mě těší, že jsem na seznamu tvých oblíbených blogů :) ( The Nattiness )

    OdpovědětVymazat